Spillredaksjonen Skrevet 1. august Skrevet 1. august PlayStation holder på planer om å skrote fysiske spill til tross for massiv kritikk Les hele saken på Gamer.no»
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. august Skrevet 1. august Selvfølgelig snur de ikke. Dette er allerede satt i gang. De vet og at de kommer til å tjene sykt gode penger på dette til slutt. Og Xbox Helix blir ikke noe bedre. Blir garantert diskløs den og. Men det er vel Xbox gjengen vant til siden de er så opptatt av GP. Kanskje Nintendo ikke var så dumme med key-cards alikevel. Men de går nok med på all-digital bølgen eventuelt de og.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august Skrevet 1. august (endret) https://www.reddit.com/r/GamingFoodle/s/QGOtwn7Mnf Jeg har tenkt og delta i denne protesten her 23.aug til 30.aug. 🙂😏 Endret 1. august av TheDarkSycamore - SCM 1 1
pantrax Skrevet 1. august Skrevet 1. august Xbox trenger bare å gjøre det motsatte av hva PlayStation gjør nå så kanskje de har en sjans om å vinne en konsollgenerasjon 1
PRCY Skrevet 1. august Skrevet 1. august Har både PS5 og Xbox men jeg slår ikke på Playstation igjen og kjøper aldri Playstation igjen. 1
PRCY Skrevet 1. august Skrevet 1. august TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): https://www.reddit.com/r/GamingFoodle/s/QGOtwn7Mnf Jeg har tenkt og delta i denne protesten her 23.aug til 30.aug. 🙂😏 Flott at du støtter det! Jeg har allerede startet, og har både PS5 og Xbox, men jeg har bestemt meg for å aldri slå den på igjen og skal aldri kjøpe PlayStation igjen. Kommer til å holde meg til PC og Xbox, selv om jeg kommer til å savne PS5. 1
Svindel Finn Skrevet 1. august Skrevet 1. august Det finnes to reelle problemstillinger rundt dette. 1. monopol på spillsalg og 2. Digitalt eierskap står svakere en fysisk eierskap. Dette er den reelle kampen. Disker òg cartridges skal ut av mange årsaker.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august Skrevet 1. august PRCY skrev (30 minutter siden): Flott at du støtter det! Jeg har allerede startet, og har både PS5 og Xbox, men jeg har bestemt meg for å aldri slå den på igjen og skal aldri kjøpe PlayStation igjen. Kommer til å holde meg til PC og Xbox, selv om jeg kommer til å savne PS5. Jeg tror ikke at det har så stor virkning da, men det er lov og prøve. 🤔🙂
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august Skrevet 1. august PRCY skrev (32 minutter siden): Flott at du støtter det! Jeg har allerede startet, og har både PS5 og Xbox, men jeg har bestemt meg for å aldri slå den på igjen og skal aldri kjøpe PlayStation igjen. Kommer til å holde meg til PC og Xbox, selv om jeg kommer til å savne PS5. Igjen, ikke glem at hvis du er inaktiv i 36 månder, så vil Sony slette brukeren din. https://www.notebookcheck.net/Physical-game-defenders-learn-idle-PlayStation-accounts-can-be-deleted-after-3-years.1335012.0.html
Jojimbo Skrevet 1. august Skrevet 1. august Jeg tror det er en reell sjanse at Playstation må se seg nødt til å snu. At Playstation sier at de ikke vil snu per idag er irrelevant. Til syvende og sist ligger dette i hendene på hvor mange som sier nei til fjerning av fysiske spill, ikke hos Playstation. Jeg skrev under kampanjen for et par måneder siden.
barfoo Skrevet 1. august Skrevet 1. august 1 hour ago, Jojimbo said: Jeg tror det er en reell sjanse at Playstation må se seg nødt til å snu. Ifølge Sony er ca. 80% nedlasting allerede. Det er relativt utopisk å tru det tallet vil gå nedover.
BadCat Skrevet 1. august Skrevet 1. august Jeg antar at vi får en pekepinn på ståa i kjølvannet av 12. november. Da kommer det spillkassetter i salg til den nette sum av $89.99. Enten selger det som hakka møkk eller så flopper det helt. Jeg har mest tro på førskommende, for nå har vi prøvd nedlasting i 20+ år. 1
barfoo Skrevet 1. august Skrevet 1. august 2 minutes ago, BadCat said: Jeg antar at vi får en pekepinn på ståa i kjølvannet av 12. november. Da kommer det spillkassetter i salg til den nette sum av $89.99. Enten selger det som hakka møkk eller så flopper det helt. Jeg har mest tro på førskommende, for nå har vi prøvd nedlasting i 20+ år. GTA er vel download only uansett?
BadCat Skrevet 1. august Skrevet 1. august (endret) Ja, det er kun nedlasting. Jeg skal ikke ha det. Jeg skal vurdere det hvis det blir godt optimalisert på PC. Endret 1. august av BadCat
Complexity Skrevet 1. august Skrevet 1. august (endret) Kjøper spill til xbox, spiller det også legger jeg det ut på finn etterpå så noen andre kan nyte det. Er knotete med disker. Kan dette gjøres med koder eller lignende vil det forenkle veldig - men høres jo ikke ut som deling av koder vil bli støttet.. Om microsoft begynner med samme tøv så blir xboxen solgt og fitgirl får all min støtte.. Endret 1. august av Complexity
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. august Skrevet 1. august Complexity skrev: Kjøper spill til xbox, spiller det også legger jeg det ut på finn etterpå så noen andre kan nyte det. Er knotete med disker. Kan dette gjøres med koder eller lignende vil det forenkle veldig - men høres jo ikke ut som deling av koder vil bli støttet.. Om microsoft begynner med samme tøv så blir xboxen solgt og fitgirl får all min støtte.. Selvfølgelig kommer Xbox til å gå samme veien. Hekix blir diskløs. Dette er ikke bare hva ledelsen i Sony og MS vil, men investorene. De er med på å bestemme. Det dreier seg om penger. Dessverre er dette fremtiden. Lurer på hvor mange her som egentlig kjøper blurays i dag og ikke streamer.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august Skrevet 2. august barfoo skrev (12 timer siden): Ifølge Sony er ca. 80% nedlasting allerede. Det er relativt utopisk å tru det tallet vil gå nedover. Man skal aldri si aldri, avhengig av hvor mange som faktisk avvikler pluss abonnementet sitt. 😏🙃
Tønne Skrevet 2. august Skrevet 2. august Vi kunder er jo litt merkelige også. Flertallet har for lengst forlatt fysiske media. Og nå som det fjernes fra Sony så begynner folk plutselig å savne det. Og det er helt forståelig når en stiller spørsmål om eierskap, da en digital framtid er i sin helhet lagt i Sony (eller et annet megaselskap) sine hender. Pr. nå sitter jeg stort sett på PC og har et heldigitalt bibliotek på Steam, og føler vi/jeg er i gode hender enn så lenge. Spørsmålet er hva som skjer når Gaben faktisk går av. Klarer kommende ledere å si nei til annen strategi, eller selge hele skuta til en tilbyder. Tror mange begynner å se faresignalene om en heldigital framtid. 2
vortex Skrevet 2. august Skrevet 2. august 12 hours ago, Chaos_Niddhogg said: 12 hours ago, Complexity said: Kjøper spill til xbox, spiller det også legger jeg det ut på finn etterpå så noen andre kan nyte det. Er knotete med disker. Kan dette gjøres med koder eller lignende vil det forenkle veldig - men høres jo ikke ut som deling av koder vil bli støttet.. Om microsoft begynner med samme tøv så blir xboxen solgt og fitgirl får all min støtte.. Expand Selvfølgelig kommer Xbox til å gå samme veien. Hekix blir diskløs. Dette er ikke bare hva ledelsen i Sony og MS vil, men investorene. De er med på å bestemme. Det dreier seg om penger. Dessverre er dette fremtiden. Lurer på hvor mange her som egentlig kjøper blurays i dag og ikke streamer. Kjøper både dvd, blu-rays og 4K. Har ikke store samlingen men, har ikke streamet siden august 2025. Dråpen var når jeg pauset en film hos viaplay, 3 dager senere hadde de konvertert den til en kjøpe / leie film uten noe form for varsel. Kynisk selskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå