Malmern Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Kunne godt tenke meg å besøke ett "lydløst" rom, finnes det ett sånt rom nær Vestfold/Telemark/Buskerud? Finner bare det som er på Haukeland Universitetssykehus, regner ikke med at det er det eneste i hele Norge?
Smule8o Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli On 7/25/2026 at 4:29 AM, Malmern said: Finner bare det som er på Haukeland Universitetssykehus, regner ikke med at det er det eneste i hele Norge? NTNU i Trondheim hadde i alle fall ett for 20 år siden. Vil tro det er der enda. Men det er vel ikke akkurat i området hvor du søker
Malmern Skrevet 29. juli Forfatter Skrevet 29. juli Smule8o skrev (3 timer siden): NTNU i Trondheim hadde i alle fall ett for 20 år siden. Vil tro det er der enda. Men det er vel ikke akkurat i området hvor du søker Da er det kortere reise til Haukeland Universitetssykehus, men regner ikke med at jeg får tilgang til ett av de rommene uten videre uansett. Fant to stykker på Østlandet når jeg googla på engelsk, UiO og SEAS i Moss! Oddsen for å få lov til å besøke de er vel ganske liten, men da vet jeg at de finnes på Østlandet! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå