Spillredaksjonen Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Blir dette årets største kinobegivenhet? Marvel har sluppet den første ordentlige traileren for <em>Avengers: Doomsday</em>. Les hele saken på Gamer.no»
Kjøleskap Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Tvilsomt. Det er ikke 2019 lenger og Marvel-hypen har dødd ut for lengst. 1
MysticoN Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Avengers uten hulk og ironman er rett og slett ikke noe for meg. Blir sikkert å se denne filmen men ikke verdig noen kino film spesielt ikke med tanke på disse "superheltene" som generelt sett består av kjedelige og utgåtte B team.
BakaBerg Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Mange surmaga nerder her asså. Ser nå helt ok ut denne, kan jo bli bra også. Som tegneserie fan er det jo bra å få mer film. Hvis en er lei, kan en jo bare hoppe over. 2
Reg2000 Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Marvel filmene blir produsert på samlebånd og det har vært en voldsom overflod av superhelt filmer i mange år nå. Utfra traileren ser dette ut til å bli nok en avengers film der målet er å presse inn alt som kan krype og gå av superhelter slik at de kan overleve på gjensynsglede fremfor å lage en historie. Kommer sikkert til å se den om den havner på en streamingtjeneste jeg har, men ikke på kino. 2
IcedStrider Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Det kjedelige er at Doomsday og Dune 3 har premiere samme helg (Doomsday starter ett par dager før i uken), og at Dune 3 har sikret seg enerett til IMAX visning i 3-4 uker, slik at vi må ta til takke med dårligere saler for den. Blir nok å prioritere Dune 3 fremfor Doomsday da den ser langt mer episk ut. Foruten siste scenen i traileren, så er det ingenting som virkelig gjør at man får gåsehud av det som vises, da det ikke har vært noe spesielt til oppbygning mot filmen slik som før. Men ble nok slik når det de først hadde som mål måtte gjøres om. Kang virket for meg uansett ikke som noen stor Thanos aktig badguy uansett, frem til de sparket Jonathan Majors. Det kjedelig er at vi får heller ikke sett den nye Spider-Man filmen på IMAX, siden The Odyssey har fått ekslusiv tilgang til salene i 4-5 uker fremover. For de som ikke har vært heldig å sett film der, siden det kun er en sal i Oslo her i Norge, så er det alltid kjedelig å se film i andre saler etter man har vært der. Vi kjører gledelig ca 1 time hver vei for å se filmene der fremfor lokal kinoen siden forskjellen er så stor. Må si den nye Spider-Man filmen ikke ser spesielt bra ut den heller, da jeg ble tvunget til å se traileren foran The Odyssey i helgen (Prøver å unngå å se trailere, da de viser altfor mye av filmene)
Gringorilla Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Haha, Fan Service: The Movie! Men jeg biter på. Gleder meg til å se hvordan i all verden de skal forklare at alle disse er tilbake/sammen. Og Cyclops i den skikkelige drakta si kan bli tøft å se, bortsett fra at jeg aldri helt likte James Marsden sin tolkning av ham. Syntes monologen av Thor i denne traileren bygger opp stemningen godt her.
...... Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Kan dere bytte navn fra Gamer til noe annet? Fire av de ti øverste sakene omhandler nå film. Spill&film f.eks. Jeg forstår at dette genererer klikk, men det får da være måte på. 1
Rogshit Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Falt litt av Marvel-toget i noen år, men dette så spennende ut
IcedStrider Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Gringorilla skrev (5 timer siden): Haha, Fan Service: The Movie! Men jeg biter på. Gleder meg til å se hvordan i all verden de skal forklare at alle disse er tilbake/sammen. Enkel forklaring: Multiverse kan brukes til alt.
Reg2000 Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli 2 hours ago, AndersT2 said: Enkel forklaring: Multiverse kan brukes til alt. Tidsreiser og multiverse er etter mitt syn ganske ødeleggende på de fleste historier fordi det som oftest ender opp med at ingenting betyr noe. 3
WigNut Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Når du ser på hvilke "helter" de drar inn i denne filmen så vil jeg si at dette kommer til å floppe... Er jo bare "ræl"
IcedStrider Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli Reg2000 skrev (16 timer siden): Tidsreiser og multiverse er etter mitt syn ganske ødeleggende på de fleste historier fordi det som oftest ender opp med at ingenting betyr noe. Helt enig. 1
Gringorilla Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli WigNut skrev (10 timer siden): Når du ser på hvilke "helter" de drar inn i denne filmen så vil jeg si at dette kommer til å floppe... Er jo bare "ræl" Thor, Captain America, Fantastic Four og X-Men er bare ræl? Virker også som Sentry skal være med. Regner også med de har noen overraskelser på lur. Russo-brødrene har jo alltid redigert ting ut av traileren og til og med inkludert scener som ikke er i filmen for å holde ting skjult. Synes det er rart om ikke Spider-Man er med her, men jeg mistenker vi ikke får se ham før Secret Wars til neste år, og at vi da får inn Venom. I alle fall om de skal holde seg litt til tegneserien, ettersom det var der Venom (eller mer spesifikt den svarte drakta) dukka opp. 1
Filmvenn Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli Jeg ville være positiv, men selv for en Marvel-fan så har jeg merket mer og mer siden traileren slapp har jeg blitt mer og mer skeptisk. Mer enn jeg burde. Det føles nesten ikke ut som en film. Det føles uhyrlig generisk ut, selv for en superhelt-film fra Marvel å være, og dette er den STORE filmen deres. Det er liksom ikke noe fundament her, foruten noen linjer om forskjellige univers gjennom noen filmer og serier de siste årene nærmest, så er det kanskje bare Loki og den forferdelige Ant-Man filmen som har hatt noe seriøst om det. Så har vi også måten å introdusere Doctor Doom. Jeg mener en av de største feilene til Marvel var å ikke snik-introdusere karakteren i Black Panther: Wakanda Forever slik de gjorde i The Fantastic Four: First Steps, der de kunne liksom lagt til at Doom sto bak et forsøk å starte krig mellom Wakanda og Namor sitt Atlantis. Vi trenger en oppbygging av en stor skurk som Doom, ikke bare fordi det Marvel sin kanskje beste skurk, men fordi vi trenger å skjønne hvorfor vi skal frykte Doom. Kan jo hende filmen vil løse dette, men traileren får meg til å tvile. Man får nesten inntrykk at filmen har et manus lagd av KI med alle disse karakterene sammen så plutselig. Personlig skylder jeg på suksessen til nostalgi-sloppen som var Deadpool & Wolverine, men også Marvel Studios sin katastrofale greie med å starte innspillinger før et manus er komplett. Så har vi også dette greiene med Infinity Vision, som er en måte for Disney å liksom "rette opp" fiaskoen deres med at de ikke klarte å nabbe til seg IMAX-saler for Avengers: Doomsday med å ikke utsette filmen slik at de kolliderte med Dune Part Three som hadde tatt IMAX-salene allerede. Det føles ut som et forsøk på nesten scamme kinogjengerne sine fra Disney. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå