Gå til innhold

Anmeldelse: Echoes of Aincrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde å lese dette, men måtte stoppe da jeg kom til denne paragrafen. 'Fult'? Nei, selv på grautmål (nynorsk) staves det 'fullt'. 'Fienande'? Ingenting som heter det. 'Kartet, som tek deg til neste by'? Det er nok portalen som tar deg til neste by, ikke kartet. 

image.png.e807790d9ddc5c993f49a82f1cd87cc4.png

Skrevet
KarvaBlad skrev (På 8.7.2026 den 21.15):

Jeg prøvde å lese dette, men måtte stoppe da jeg kom til denne paragrafen. 'Fult'? Nei, selv på grautmål (nynorsk) staves det 'fullt'. 'Fienande'? Ingenting som heter det. 'Kartet, som tek deg til neste by'? Det er nok portalen som tar deg til neste by, ikke kartet. 

image.png.e807790d9ddc5c993f49a82f1cd87cc4.png

Enig med at de to første feilene kan pirkes på, men sistnevnte føler jeg du har sitert helt uten kontekst, med stor bokstav og hele pakken, på tross av at du inkluderte den fulle setningen i skjermdumpen din. Føler den fulle setningen gjør det helt åpenbart at det er portalen (som befinner seg på andre siden av kartet) som tar deg til neste by. 

Skrevet
erlendo93 skrev (1 time siden):

Enig med at de to første feilene kan pirkes på, men sistnevnte føler jeg du har sitert helt uten kontekst, med stor bokstav og hele pakken, på tross av at du inkluderte den fulle setningen i skjermdumpen din. Føler den fulle setningen gjør det helt åpenbart at det er portalen (som befinner seg på andre siden av kartet) som tar deg til neste by. 

Relativsetningen knyttes til feil substantiv fordi det er plassert et annet substantiv (et intervenerende ledd) mellom det logiske korrelatet ("portal") og relativpronomenet ("som").

Skrevet (endret)
KarvaBlad skrev (1 time siden):

Relativsetningen knyttes til feil substantiv fordi det er plassert et annet substantiv (et intervenerende ledd) mellom det logiske korrelatet ("portal") og relativpronomenet ("som").

Feil fra meg, korrekt kritikk.

Endret av VeggieB
  • Liker 1
Skrevet

Jeg regner med dere forstod innholdet selv om det var noen skrivefeil der?

Eller ble det virkelig så vanskelig at dere måtte stoppe lesningen?

• Liker 1
Skrevet
Iki skrev (22 minutter siden):

Jeg regner med dere forstod innholdet selv om det var noen skrivefeil der?

Eller ble det virkelig så vanskelig at dere måtte stoppe lesningen?

Jeg får ubehag av å lese så dårlig norsk, ja. Det er et helt reelt fenomen

Skrevet (endret)

Missed opportunity at dette ikke er et fullverdig VR spill. Men joda forståelig i og med at VR er nisje.

Heldigvis kan det rettes på. Spillet kan injiseres med VR: 

Spillet har demo, så tenkte jeg skulle prøve. Kanskje jeg poster lit gameplay her, hvis jeg gidder.

Endret av Enceladus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...