Gå til innhold

Nye Assassin’s Creed oppfyller Pirates of the Caribbean-drømmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

image.thumb.jpeg.e2df078dc4fef2862ded206613388cbb.jpeg

Av en eller annen grunn fikk jeg spille med en gang jeg preloadet det i går kveld.
Står så langt til forventningene og vel så det👌

Skrevet

Enda ett black flag spill, nei ellers takk, dårligste AC, båt delen var drit kjedelig, gjorde minimum bare for å komme meg igjennom spillet.

Skrevet
meg0709 skrev (21 minutter siden):

Enda ett black flag spill, nei ellers takk, dårligste AC, båt delen var drit kjedelig, gjorde minimum bare for å komme meg igjennom spillet.

Dummeste jeg har hørt faktisk

• Liker 1
Skrevet
meg0709 skrev (5 timer siden):

Og alle andre sier det er ett av de beste. 😬

Skrevet
Duriello skrev (37 minutter siden):

Og alle andre sier det er ett av de beste. 😬

Ikke alle, men det sier jo mest om de, jeg forstår ikke hva som er så bra, båt greia var dørgende kjedelig, hvis du vil spille båt spill så fantes det andre alternativer den gangen også.
Selve AC delen på land var grei, båt tingen, nei, men etter AC3 så gikk det nedover uansett så ikke mer å forvente egentlig.

Skrevet (endret)
meg0709 skrev (11 minutter siden):

Ikke alle, men det sier jo mest om de, jeg forstår ikke hva som er så bra, båt greia var dørgende kjedelig, hvis du vil spille båt spill så fantes det andre alternativer den gangen også.
Selve AC delen på land var grei, båt tingen, nei, men etter AC3 så gikk det nedover uansett så ikke mer å forvente egentlig.

Ok, de aller aller fleste da. 😃

Deg om det forsåvidt. 🥳

Tenker det er en grunn til at det konsekvent blir rangert innen topp 3 i serien. 

Endret av Duriello
Skrevet

Vil nok påstå dette er den beste AC opplevelsen du kan ha i dag både med tanke på gameplay og grafikk.

Storkoser meg i hvert fall!

En ren fryd å vende tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...