Diskusjon.no Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Black Flag Resynced er en forrykende nyversjon.Les hele artikkelen på Tek.no her 1
KriZZ Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Av en eller annen grunn fikk jeg spille med en gang jeg preloadet det i går kveld. Står så langt til forventningene og vel så det👌
meg0709 Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Enda ett black flag spill, nei ellers takk, dårligste AC, båt delen var drit kjedelig, gjorde minimum bare for å komme meg igjennom spillet.
KriZZ Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli meg0709 skrev (21 minutter siden): Enda ett black flag spill, nei ellers takk, dårligste AC, båt delen var drit kjedelig, gjorde minimum bare for å komme meg igjennom spillet. Dummeste jeg har hørt faktisk 1
Duriello Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli meg0709 skrev (5 timer siden): Enda ett black flag spill, nei ellers takk, dårligste AC, båt delen var drit kjedelig, gjorde minimum bare for å komme meg igjennom spillet. Og alle andre sier det er ett av de beste. 😬
meg0709 Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Duriello skrev (37 minutter siden): Og alle andre sier det er ett av de beste. 😬 Ikke alle, men det sier jo mest om de, jeg forstår ikke hva som er så bra, båt greia var dørgende kjedelig, hvis du vil spille båt spill så fantes det andre alternativer den gangen også. Selve AC delen på land var grei, båt tingen, nei, men etter AC3 så gikk det nedover uansett så ikke mer å forvente egentlig.
Duriello Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli (endret) meg0709 skrev (11 minutter siden): Ikke alle, men det sier jo mest om de, jeg forstår ikke hva som er så bra, båt greia var dørgende kjedelig, hvis du vil spille båt spill så fantes det andre alternativer den gangen også. Selve AC delen på land var grei, båt tingen, nei, men etter AC3 så gikk det nedover uansett så ikke mer å forvente egentlig. Ok, de aller aller fleste da. 😃 Deg om det forsåvidt. 🥳 Tenker det er en grunn til at det konsekvent blir rangert innen topp 3 i serien. Endret 8. juli av Duriello
KriZZ Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Vil nok påstå dette er den beste AC opplevelsen du kan ha i dag både med tanke på gameplay og grafikk. Storkoser meg i hvert fall! En ren fryd å vende tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå