Spillredaksjonen Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Eksredaktør føler seg utnytta av Gamereactor: – Ekstremt dårleg Då Suzanne Berget fekk ein sint e-post av sjefen på veslejulaftan, bestemte ho seg for å slutte i jobben. Les hele saken på Gamer.no»
svenka Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Var det ikke GR som ga ut GRATIS spill blad omtrent hver måned rundt tusen års skiftet ? Hva skjedde egentlig med gode gamle GameReactor??
vortex Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Kjøpte Game Reactor blader i mange år på 2000 tallet. Etter alt kom på nett mistet jeg litt interessen. Så var det også en lang periode der nettstedet var helt dødt. Gikk over til alternative nettsider etter det
svenka Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli vortex skrev (16 minutter siden): Kjøpte Game Reactor blader i mange år på 2000 tallet. Etter alt kom på nett mistet jeg litt interessen. Så var det også en lang periode der nettstedet var helt dødt. Gikk over til alternative nettsider etter det Var ikke de blada gratis?? Hos Elkjøp om jeg husker riktig?
vortex Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Just now, svenka said: Var ikke de blada gratis?? Hos Elkjøp om jeg husker riktig? 🤔 Mulig du har rett der ja Jeg rullerte på flere gaming fokuserte blader på 2000 tallet, så det kan være jeg husker skikkelig feil her
Anfieldtheplacetobe Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Bra at dere belyser det her gamer. Får håpe at det sprer seg, og fører til at folk ikke vil støtte sånne praksiser. Både fra et medmenneskelig ståsted, og redaksjonelt. 3 1
Walkyrje Skrevet onsdag kl 05:08 Skrevet onsdag kl 05:08 svenka skrev: Var det ikke GR som ga ut GRATIS spill blad omtrent hver måned rundt tusen års skiftet ? Hva skjedde egentlig med gode gamle GameReactor?? Hva skjedde egentlig med gode gamle GameReactor?? Det lurer jeg også på. Er vel noen lure folk som har vil ha mer penger på Ki Artikler. Håper hele GR forsvinner i dragsuget. Vi trenger sider som Gamer.no Spill.no og sikkert noen fler :) 1
Timberman80 Skrevet onsdag kl 11:04 Skrevet onsdag kl 11:04 Walkyrje skrev: svenka skrev: Var det ikke GR som ga ut GRATIS spill blad omtrent hver måned rundt tusen års skiftet ? Hva skjedde egentlig med gode gamle GameReactor?? Hva skjedde egentlig med gode gamle GameReactor?? Det lurer jeg også på. Er vel noen lure folk som har vil ha mer penger på Ki Artikler. Håper hele GR forsvinner i dragsuget. Vi trenger sider som Gamer.no Spill.no og sikkert noen fler :) Jeg husker også godt gode gamle gamereactor bladene både fra elkjøpg Gamestop. Virkelig glad for denne artikkelen som viser den mørke siden av spill journalistikk (som feks ign) og stoler ikke helt på spill anmeldelser lenger. Gamer.no er i min gode bok ihvertfall 😁 2
cocos Skrevet onsdag kl 13:59 Skrevet onsdag kl 13:59 Hva er greien på GR Norge at en må scrolle langt ned før en kan lese artikkelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå