Spillredaksjonen Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Switch 2 med utskiftbare batterier kommer til høsten Nintendo slutter å selge den opprinnelige Switchen fra neste år. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Avocado Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Takk EU, gleder meg til dårligere batteritid på enhetene mine.
Erlend- Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Avocado skrev (1 time siden): Takk EU, gleder meg til dårligere batteritid på enhetene mine. 1 % mindre batteri, men det er lettere å bytte når det slites… Tror du kommer til å få bedre batteritid i snitt over produktenes levetid. 5
...... Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Støtter i utgangspunktet EU her, men.. innen batteriet på Switch 2 har rukket å bli skikkelig, skikkelig dårlig så er nok Switch 2 Oled, eller Switch 3 ute. Å da bytte batteri på den gamle rakkeren er ikke lenger aktuelt.
Avocado Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Erlend- skrev (3 timer siden): 1 % mindre batteri, men det er lettere å bytte når det slites… Tror du kommer til å få bedre batteritid i snitt over produktenes levetid. Ja det er greit nok. Men 16% på pro controller. Utskiftbare batterier vil vel også gjøre at man potensielt får mindre kompakte design og andre svakheter. Spesielt på enheter som er IP sertifisert og hvor batterideksel må forsegles etc
sedsberg Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Hadde det bare vært mulig å lage en slags form for pakning eller tetning slik den man bytter når man bytter batteri på dykkerur..... hmmmm...
Iki Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli ...... skrev (2 timer siden): Støtter i utgangspunktet EU her, men.. innen batteriet på Switch 2 har rukket å bli skikkelig, skikkelig dårlig så er nok Switch 2 Oled, eller Switch 3 ute. Å da bytte batteri på den gamle rakkeren er ikke lenger aktuelt. Det er folk som fortsatt spiller på orginale gameboy eller psp, så det er nok en fordel om dem varer en stund lengre. 1
Fantomtegningen Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli (endret) Dette vil jo potensielt åpne for tredjepart batterier som kan overgå originale batterier. Bedre å ha mulighet til å skifte selv enn å måtte sende inn hele enheten, bare for mest sannsynlig få avslag på reklamasjon. Endret 7. juli av Fantomtegningen
Yopaz Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Avocado skrev (2 timer siden): Ja det er greit nok. Men 16% på pro controller. Utskiftbare batterier vil vel også gjøre at man potensielt får mindre kompakte design og andre svakheter. Spesielt på enheter som er IP sertifisert og hvor batterideksel må forsegles etc 16% reduksjon på Pro controller vil fortsatt gi rundt 33-34 timer. 8 timer per dag og du må lade ca. Hver fjerde dag. Helt greit for min del. Batteriet på telefonen min lader jeg fort 2 eller flere ganger per dag fordi det er slitt.
PosteMonopolet Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Avocado skrev (8 timer siden): Takk EU, gleder meg til dårligere batteritid på enhetene mine. Om du ønsker å bruke enhetene dine i mer enn 3 år så er fordelen stor å kunne skifte batteri. Dårlig av Nintendo som ikke tenkte på det fra start, og dårlig av Nintendo som i utgangspunktet designet Switch 2 med et knøttlite batteri. Selv om jeg er Nintendofan så synes jeg Nintendo fortjener kritikk på mange områder. 2 1
bubba477 Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Det er bra at batteriet kan byttes! Det er derimot ikke bra at den blir enda tyngre, er veldig tung i hendene allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå