Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slutte med snus? Verd det? Trening, motivasjon +

Gjest ece73...4d3

Anbefalte innlegg

Gjest ece73...4d3
Skrevet

Hei! 

Er det noen her som trener og snuser? Hvordan påvirker det formen din, motivasjon ol? 

jeg har snust i 15år av og på. Har sluttet i perioder på opptil 2 år. Hver gang er det en kamp, hvor jeg tenker på snus og har lyst på snus hver eneste dag. Er derfor i diskusjon med meg selv om det faktisk er verd å slutte. 

Dere som har sluttet, merker dere store positive forandringer på helsen og trening? Det økonomiske bryr jeg meg ikke om nemlig. 

Jeg har noen kroppslige plager som jeg har slitt med over lang tid, uten at jeg kan si sikkert om det stammer fra snusen. Brain Fog for eksempel.. den er der fortsatt, selv etter å ikke ha snust på to måneder. 

Anonymous poster hash: ece73...4d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet med snus for rundt 10 år siden. Kan ikke si at jeg merket noen stor endring i fysisk helse. Min motivasjon var kontroll og økonomi. Følte meg rimelig patetisk når jeg tro til en bensinstasjon fordi jeg var tom for snus en søndags morgen.

Symptomene du beskriver kan være langtidsvirkninger fra Covid, eller det kan være mangelsykdom. Jeg følte meg ganske fri fra snusen etter to måneder, bortsett fra noen akutte abstinensanfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...