Gå til innhold

Kommentar: 25 år med spillglede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gratulerer med 25 år! Er innom flere ganger om dagen😊

En ting som endret seg betraktelig siden du tok over Fredrik er artikkeloverskrifter på hovedsida. De er mye er mer click baity og endrer seg hver gang man åpner sida. Dette er jeg ikke noe fan av(!) og minner om VG og Se og hør overskrifter. Det har nok en del av æren for økte sidevisninger. Men hvis det er prisen å betale for å holde sjappa lønnsom så skal jeg fint kunne leve med det.

Endret av Peteguy
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Gratulerer! Fantastisk at Gamer fremdeles holder koken og står støtt i en bransje som har endret seg mye gjennom årene.

Jeg husker jeg var en av vinnerne i en Gamer konkurranse i 2005, hvor vi fikk prøve Xbox 360 før lansering. På grunn av en misforståelse trodde fyren fra Microsoft at jeg kom fra Gamer(jeg trodde han spurte om hvilken konkurranse, siden det var flere medier som hadde arrangert slike). Sosialt klønete som jeg er, så cringer jeg fremdeles når jeg tenker på det den dag i dag 😅
Jeg møtte opp litt tidlig, før Gamer-folket så vidt jeg husker. Jeg mener å huske at selveste TST også dukket opp etter hvert.

Skrevet

Puh.. trodde først dere hadde blitt kjøpt opp av Alphabet og lansert AI-assistenten "Ask Gamer". 

Gratulerer med dagen!

Skrevet
Peteguy skrev (4 timer siden):

Gratulerer med 25 år! Er innom flere ganger om dagen😊

En ting som endret seg betraktelig siden du tok over Fredrik er artikkeloverskrifter på hovedsida. De er mye er mer click baity og endrer seg hver gang man åpner sida. Dette er jeg ikke noe fan av(!) og minner om VG og Se og hør overskrifter. Det har nok en del av æren for økte sidevisninger. Men hvis det er prisen å betale for å holde sjappa lønnsom så skal jeg fint kunne leve med det.

Hør hør!

• Liker 1
Skrevet
Nimrad skrev (2 timer siden):

Dette bladet så særs interessant ut. Virker ikke som det blir tilgjengelig for kjøp?

Lurte jeg på også, hadde gledelig kjøpt det i. Jeg fikk muligheten.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Litt av en bragd. Har fulgt dere siden starten og heier på dere. :) Ha en flott fest i kveld! Liker det nye designet!

Skrevet

Hipp, hipp! Grattis med 25 år! Skulle vært med på feiringen av dere nå i kveld, men det får bli ved neste korsvei.

Imponerende å ha fulgt - og fortsatt følge dere på reisen! Fra den spede begynnelse, fra dere ble med i Hardware-nettverket og gjennom turbulente tider underveis. Til dere har landet på beina og vokst videre!

En ære å ha blitt kjent med en del av dere i Gamer, og å ha fått bidratt på ulike vis. Som ansvarlig redaktør for Hardware-nettverket og Diskusjon.no back in the day, som journalist i en periode eller med kommentarartikler i nyere tid :)

Nok en gang grattis med dagen!

Stefan

Skrevet

Gratulerer så masse. Har vært med dokke meir eller mindre sia starten. Er ein av 5 daglige sider eg starter dagen med. Ein kopp kaffe og leser gjennom nyheiter og anna :)

Håper på mange fleier år i samme stil <3

Sgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...