Spillredaksjonen Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Avduket God of War Laufey Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Jaqoby Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni gameplayet var cutscenes hvor man kan trykke r2 ett par ganger. lol 1
Iki Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Same soulslike / hack and slash gameplay som de to forrige altså. Cut scenes in-game med aktiv deltakelse fra spillerne. Svært interessant at universet åpner opp rundt andre mytologier. Regner med folk blir sinte på hovedkarakteren helt uten grunn... 5
LampeLars94 Skrevet onsdag kl 04:13 Skrevet onsdag kl 04:13 Ser like rævva ut som de to nyere GOW-spilla. 1 2
Wheeljack Skrevet onsdag kl 07:13 Skrevet onsdag kl 07:13 Syntes det ser lovende ut jeg. Storkosa meg med både GoW og GoW Ragnarrok. Både håper på og regner med at dette også blir oppi der. 2 1
TheKims Skrevet onsdag kl 07:15 Skrevet onsdag kl 07:15 Synd at ikke dette spillet kommer ut på PC. Er ikke så mange andre PS spill jeg er interessert i, så å kjøpe en konsoll for ett spill blir litt i dyreste laget.
Leffernan Skrevet onsdag kl 08:13 Skrevet onsdag kl 08:13 I følge Google er det 11 GoW spill. Nå at det kommer et hvor man spiller noen andre synes jeg er midt i blinken. Er gira på mer Kratos, men var også litt lei BOY!!!! BOOOOOOYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!! I og med at vi befinner oss i Everywhen legger det forhåpentligvis opp til at vi møter noen av de gudene Kratos har drept tidligere. Gleder meg! 2
...... Skrevet onsdag kl 08:34 Skrevet onsdag kl 08:34 Dette kan bli bra. Synd det ikke kommer på PS4. Både God of War og Ragnarok funket helt utmerket der.
Viking_86 Skrevet onsdag kl 09:16 Skrevet onsdag kl 09:16 Har spilt alle de aller fleste GOW spillene og synes de aller fleste er svært bra. Jeg synes GOW 2018 og Ragnarok er gode spill,men jeg synes de var litt kjedelige også. Det kan selvsagt ha noe med at jeg har spilt tv-spill siden 90 tallet. Synes Laufey ser flott ut,men tror det havner i samme gate som de to spillene nevnt over. Hadde jeg fremdeles hatt ps5 hadde det blitt et garantert kjøp.
Evil-Duck Skrevet onsdag kl 09:24 Skrevet onsdag kl 09:24 OT og substansløse klage innlegg på andres innlegg er fjernet. Modereringen skal ikke kommenteres i tråden
phraze Skrevet onsdag kl 11:53 Skrevet onsdag kl 11:53 ...... skrev (3 timer siden): Dette kan bli bra. Synd det ikke kommer på PS4. Både God of War og Ragnarok funket helt utmerket der. Nei fader heller.. Den maskinen er 13 år gammel og har holdt PS5 tilbake. Beklager, men det er på tide å snart anse den som "Retro". Selv PS5 var rimelig utdatert da den kom i 2020 og utviklere må jo ty til AI i dag for at spillene skal oppnå en viss fps i høyere oppløsninger. 3
Kekken Skrevet onsdag kl 12:47 Skrevet onsdag kl 12:47 LampeLars94 skrev: Ser like rævva ut som de to nyere GOW-spilla. Jeg gjetter på at du aldri har spilt de to. 3
MrLuni Skrevet onsdag kl 12:58 Skrevet onsdag kl 12:58 Altså.. Dette blir jo som å bare spille sidequest med Atreus 😒 Jeg fikk fartsbot idag. Denne nyheten var kjipere. 1
...... Skrevet onsdag kl 13:02 Skrevet onsdag kl 13:02 phraze skrev: ...... skrev (3 timer siden): Dette kan bli bra. Synd det ikke kommer på PS4. Både God of War og Ragnarok funket helt utmerket der. Nei fader heller.. Den maskinen er 13 år gammel og har holdt PS5 tilbake. Beklager, men det er på tide å snart anse den som "Retro". Selv PS5 var rimelig utdatert da den kom i 2020 og utviklere må jo ty til AI i dag for at spillene skal oppnå en viss fps i høyere oppløsninger. At en konsoll holder den neste tilbake er et argument som har gått med på dato. Dette stemte greit i overgangen fra SNES til N64, PS1 til PS2 etc. Men å lage en versjon for de nærmere 120 millioner av oss som har kjøpt en PS4 tror jeg ikke hadde holdt noe tilbake. Skru ned foiliage, shadow og resolution så hadde det gått fint på en 6 år eldre hardware. Blir spennende å se om dette spillet er så markant mye penere enn de to forrige.
barezell Skrevet onsdag kl 14:35 Skrevet onsdag kl 14:35 Synes kuben var litt jalla? og liker ikke så godt hun som spiller Fey, men har storkosa meg med de siste GOW spillene og dette blir nok også spilt
Last natty Skrevet onsdag kl 15:45 Skrevet onsdag kl 15:45 Hahahaha hva i alle dager, hvem med respekt for seg selv kommer til å spille dette søppelet ? Blir en mega flop
Bananababb Skrevet onsdag kl 16:37 Skrevet onsdag kl 16:37 Rått! Da får vi kanskje vite hvorfor/hvordan hun døde i første omgang. Kan ikke huske at dette ble nevnt noe om i eneren, men jeg kan ta feil. Ser kult ut.
LampeLars94 Skrevet torsdag kl 03:28 Skrevet torsdag kl 03:28 Kekken skrev: LampeLars94 skrev: Ser like rævva ut som de to nyere GOW-spilla. Jeg gjetter på at du aldri har spilt de to. Joda, spilte det første. Utrolig hvor mye dårligere det var enn de gamle GOW spilla.
Stresset_Faen Skrevet torsdag kl 06:24 Skrevet torsdag kl 06:24 Dette blir intet annet enn søppel. Noe som jeg kunne sagt med stor sikkerhet når jeg ser hvem som står bak som kreativ part i dette prosjektet. Noe som man tydelig ser i hvor ustraktiv man har gjort hovedkarakteren. God Of War uten Kratos blir som Pepperoni pizza uten pepperoni. Kanskje den viktigste delen i spillene var alt Kratos brakte med seg. Ifra den hardtslående beinharde "mannemannen" til stemningen i hans bakgrunnshistorie og hele hans sinnstilstand. Nå får vi en super spretten magi svingende mor som har med seg en ... kube... Hele kuben viser hvor utrolig langt vekk ifra God Of War vi har kommet.. De forrige spillene sin styrke var at de klarte å ivareta en aldrende Kratos i en veldig stor og fri verden. Man gikk inn i spillene og kom ut med massivt skjegg, et minimalt ordforråd og en vilje som kunne knuse selv navs byråkrati uten å engang svette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå