Gjest 5a03e...1ac Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Artikler som denne gjør sånne som meg trist. Jeg har ikke hatt sex på 20 år. Hvis dere leser den, så står jo at sex er viktig. Det er ikke det samme som å avstå sukker colabrus. https://www.tv2.no/nyheter/grepet-sexologene-sverger-til-funker-sa-det-suser/18863452/ Mange løsninger til par skriver de om, men aldri om ensomme menn. Vi blir vel kastet rett i incel kategorien med en gang og er bare ignorert. Det er ikke rart sånne som Andrew Tate og andre kvinnehatere influencere dukker opp. Anonymous poster hash: 5a03e...1ac
Maskinfører Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Ikke noe å være lei seg for er ikke lenge siden en måtte skjære bort halsen og operere inn en snakkeventil pga kona ga han HPV virus når dette var gjort skilte hun seg 1
Iki Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Gjest 5a03e...1ac skrev (35 minutter siden): Vi blir vel kastet rett i incel kategorien med en gang og er bare ignorert. Det er ikke rart sånne som Andrew Tate og andre kvinnehatere influencere dukker opp. Straks man begynner å legge ut kommentarer rundt at alt er galt for single mannfolk, uten å tenke over hvorfor de er single, så blir man lett plassert der ja. 6 1
PosteMonopolet Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Her er løsningen for single som ønsker sex: Sitat Onani er seksuell nytelse som du gir deg selv. Noen onanerer ofte, andre sjelden. Det er ikke farlig å onanere mye, tvert imot kan det dempe stress, frigi endorfiner, og redusere risikoen for risikofylt sex. https://nhi.no/sykdommer/mann/seksuelle-tema/masturbasjon 2 2
Gjest 5a03e...1ac Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai PosteMonopolet skrev (40 minutter siden): Her er løsningen for single som ønsker sex: https://nhi.no/sykdommer/mann/seksuelle-tema/masturbasjon Det er ikke det samme som å ha sex med en kvinne. Anonymous poster hash: 5a03e...1ac
Gjest 5a03e...1ac Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Iki skrev (58 minutter siden): Straks man begynner å legge ut kommentarer rundt at alt er galt for single mannfolk, uten å tenke over hvorfor de er single, så blir man lett plassert der ja. Så hva er løsningen når vi ''incel'' menn ikke finner veien ut av ufrivillig sølibat? Skal vi bare runke i vei med pornofilmer daglig? Anonymous poster hash: 5a03e...1ac
Iki Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Gjest 5a03e...1ac skrev (1 time siden): ufrivillig sølibat Er allerede feil ord å bruke... Da er du allerede inne i feil tankegang. Det første du må gjøre er å forstå hvorfor du ikke har funnet noen. (Det er ikke penger eller utseende) Når du har funnet problemet så kan du jobbe med det. 4
agvg Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Gjest 5a03e...1ac skrev (1 time siden): Så hva er løsningen når vi ''incel'' menn ikke finner veien ut av ufrivillig sølibat? Skal vi bare runke i vei med pornofilmer daglig? Ja, hva er alternativet? Hva ser du egentlig for deg? Sex på resept? En egen frivillig organisasjon som reiser rundt og fikser problemet for sexlystene kvinner og menn son ikke finner en partner? 4
Heradon Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai I alderen 31-40 er det 11% flere menn enn kvinner. Er du en mann som sliter med å finne en dame, er man kanskje nødt til å bruke uortodokse løsninger.
Gjest 37cf2...2f2 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai 2 hours ago, Guest 5a03e...1ac said: Det er ikke det samme som å ha sex med en kvinne. Anonymous poster hash: 5a03e...1ac Du sier du er ensom men snakker bare om sex, som om det er det som skal til. Hvis du bare skal ha sex kan du betale for en prostituert. Ellers er det vanskelig å vite helt hva du forventer at samfunnet skal gjøre for deg. Skal de få deg opp av stolen og ut for å møte noen? Skal de tvangsgifte kvinner med menn? Kanskje offentlige bordeller? Eller må du som alle andre som er alene, finne måter å møte andre mennesker på. Anonymous poster hash: 37cf2...2f2
Gjest df863...f03 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai 19 minutes ago, Guest 37cf2...2f2 said: Du sier du er ensom men snakker bare om sex, som om det er det som skal til. Hvis du bare skal ha sex kan du betale for en prostituert. Det er ikke lov for nordmenn å kjøpe sex. Ikke engang i land der det er lov... Anonymous poster hash: df863...f03
leticia Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Gjest 37cf2...2f2 skrev (1 time siden): Du sier du er ensom men snakker bare om sex, som om det er det som skal til. Hvis du bare skal ha sex kan du betale for en prostituert. Du oppfordrer folk til å bryte loven? 1 1
Hansien Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Gjest 5a03e...1ac skrev (9 timer siden): Så hva er løsningen når vi ''incel'' menn ikke finner veien ut av ufrivillig sølibat? Skal vi bare runke i vei med pornofilmer daglig? Anonymous poster hash: 5a03e...1ac Ved å kalle seg selv incel og snakke om ufrivillig sølibat vil jeg si at profesjonell hjelp hos psykolog er rett vei å gå. Å kategorisere seg selv slik vitner bare om dårlig selvbilde og større utfordringer med ens egen livssituasjon enn å faktisk gripe tak i problematikken og jobbe i retning av å løse dette. Du er tross alt selv problemet når det er manko på sex. Lær deg å nyte onani. Pornografi bør du bruke som et visuelt hjelpemiddel, men fokuser heller på å bruke fantasien istedenfor å titte på en skjerm. Det finnes også et hav av sexleker for oss menn og det bør ikke undervurderes om man ønsker det lille ekstra for ens egen del. 2
Philber Desanex Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) Jeg synes du må tåle at det skrives artikler som ikke er for deg. Denne artikkelen er for folk i forhold som ikke har sex, eller som har lite sex. Det er heller ingen drømmesituasjon. Jeg tenker ett av problemene er at det er overskudd av menn mange steder i Norge. Spesielt på bygdene. Selv om alle de mennene tar seg sammen på en gang så vil ikke det endre på den saken. Praktiske råd: * Vær villig til å gå litt opp i alder. Date kvinner som er uvanlig høye, lave etc. Du bør ikke sortere bort noen som kan være den perfekte partneren før dere er kjent. * Hvis du lever i en bygd som alle jentene har flyktet fra så flytt selv. * For de som sliter med å snakke med kvinner: Skaff deg generell sosial trening. Få trening i normale samtaler med menn og kvinner uten at det er sjekking. Endret 28. mai av Philber Desanex 4
sedsberg Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Eller ha et snev av folkeskikk og la damene være i fred hvis man ikke er attraktiv. 1
Gjest 5a03e...1ac Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Hansien skrev (5 timer siden): Ved å kalle seg selv incel og snakke om ufrivillig sølibat vil jeg si at profesjonell hjelp hos psykolog er rett vei å gå. Å kategorisere seg selv slik vitner bare om dårlig selvbilde og større utfordringer med ens egen livssituasjon enn å faktisk gripe tak i problematikken og jobbe i retning av å løse dette. Du er tross alt selv problemet når det er manko på sex. Lær deg å nyte onani. Pornografi bør du bruke som et visuelt hjelpemiddel, men fokuser heller på å bruke fantasien istedenfor å titte på en skjerm. Det finnes også et hav av sexleker for oss menn og det bør ikke undervurderes om man ønsker det lille ekstra for ens egen del. Okey da skal jeg ta kontakt med psykolog. Takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 5a03e...1ac
Gjest 5a03e...1ac Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Philber Desanex skrev (6 timer siden): Jeg synes du må tåle at det skrives artikler som ikke er for deg. Denne artikkelen er for folk i forhold som ikke har sex, eller som har lite sex. Det er heller ingen drømmesituasjon. Jeg tenker ett av problemene er at det er overskudd av menn mange steder i Norge. Spesielt på bygdene. Selv om alle de mennene tar seg sammen på en gang så vil ikke det endre på den saken. Praktiske råd: * Vær villig til å gå litt opp i alder. Date kvinner som er uvanlig høye, lave etc. Du bør ikke sortere bort noen som kan være den perfekte partneren før dere er kjent. * Hvis du lever i en bygd som alle jentene har flyktet fra så flytt selv. * For de som sliter med å snakke med kvinner: Skaff deg generell sosial trening. Få trening i normale samtaler med menn og kvinner uten at det er sjekking. Eller at kravene fra damene og samfunnet generelt sett er for høye at en del menn faller ut rett og slett. Det moderne samfunnet er et sorteringssystem. De som ser bra ut enten godt trent eller har høy status. Anonymous poster hash: 5a03e...1ac
sedsberg Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Og siden de fleste menn er utro så er det rett og slett ikke nok damer uansett.
halnes1 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai sedsberg skrev (10 minutter siden): Og siden de fleste menn er utro så er det rett og slett ikke nok damer uansett. Har aldri vært utro, men min kone...jaja..fortsettelse følger når det passer.
agvg Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Gjest 5a03e...1ac skrev (10 minutter siden): Eller at kravene fra damene og samfunnet generelt sett er for høye at en del menn faller ut rett og slett. Det moderne samfunnet er et sorteringssystem. De som ser bra ut enten godt trent eller har høy status. Anonymous poster hash: 5a03e...1ac Nå er vel ikke dette noe nytt, var rikelig med ungkarer og peppermøer i gamledager, staus har alltid vært der, menn med makt og ressurser er alltid attraktive uansett utseende og alder. Dog var det nok ikke alltid så lett for kvinner og gifte seg oppover i ett mer veldefinerte klassesamfunn. For menn og gifte seg oppover var nok kanskje enda vanskeligere vil jeg tro, med mindre du virkelig hadde noe og melde. Pene mennesker har pr definisjon det lettere, det er bare biologi, men hvordan du føler deg på innsiden synes ofte veldig godt på utsiden, og satse på medlidenhet er ingen god sjekkestrategi. Men det er lett og si, vanskelig og endre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå