Gå til innhold

Mener at Saros vil slite med å gå i pluss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville aldri ha betalt 900 for denne typen spill. Egentlig tror jeg det er veldig i min gate, men jeg spiller nå på Xbox og er vant til å få mye for pengene med Gamepass. Jeg kjøper fortsatt spill men gjerne på salg og gjerne spill som ikke koster avsindig mye. Jeg tviler på at dette spillet er morsommere enn Marathon eller Pragmata, hvorfor skal jeg da punge ut 900? Det samme gjelder Mario Kart World. Ingen snakker om MKW et år etter lansering og folk betalte over 1000 kroner. Sammenlign populariteten til en helt ny IP som Arc Raiders, som også kostet 400 kroner ved lansering. Det er helt tullete med så høye priser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svindel Finn skrev:

Jeg ville aldri ha betalt 900 for denne typen spill. Egentlig tror jeg det er veldig i min gate, men jeg spiller nå på Xbox og er vant til å få mye for pengene med Gamepass. Jeg kjøper fortsatt spill men gjerne på salg og gjerne spill som ikke koster avsindig mye. Jeg tviler på at dette spillet er morsommere enn Marathon eller Pragmata, hvorfor skal jeg da punge ut 900? Det samme gjelder Mario Kart World. Ingen snakker om MKW et år etter lansering og folk betalte over 1000 kroner. Sammenlign populariteten til en helt ny IP som Arc Raiders, som også kostet 400 kroner ved lansering. Det er helt tullete med så høye priser.

Trodde du kunne spilte i aksjemarkedet? Kult å se at du og er en gamer selv om jeg jo visste at kona di er glad i Candycrush. Ellers nokså enig. Hvorfor paye 900 spenn for dette når jeg i fjor på denne tiden betalte halvparten for Nightreign og det fortsatt gir meg glede etter 170 timer spilt?
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...