Gå til innhold

Mener at Saros vil slite med å gå i pluss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke dekke hele summen som mangler, men skriver gjerne under på at jeg hadde kjøpt HVIS det fantes til PC.

Burde vel egentlig sende en epost til Housemarque og si det samme.

• Liker 1
Skrevet
Gleder meg til å spille Saros, men jeg betaler ikke 899 for det. Hvis spillet er likt Returnal burde det vært priset til 399
Skrevet

Jeg har gitt bort min PS5 i gave og spiller bare på PC nå, men om spillet hadde blitt gitt ut på PC, hadde jeg kjøpt det ASAP.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sersjant SEGA skrev:
burde ikke solgtdet for 900kr uten demo jeg nekter å legge 900kr på noe uten å prøve det først
Du kan prøve Returnal. Hvis det faller i smak så liker du nok Saros også.
Skrevet
Limefreak skrev:
Gleder meg til å spille Saros, men jeg betaler ikke 899 for det. Hvis spillet er likt Returnal burde det vært priset til 399
Er her jeg også er. Med så mange gode indie-spill og spill som Arc Raiders og Hades 2 som gir hundrevis av kvalitetstimer for en brøkdel av prisen, så sitter det ekstremt langt inne å punge ut 900 kroner for et spill på release. Jeg kommer nok til å kjøpe Saros, men venter på et godt salg.
  • Liker 1
Skrevet
Sitter langt inne å betale 900kr. I mine øyne er det bare et par franchises som kan slippe unna med slik pricing, blant annet Mario og Zelda mainline games (fordi de aldri i livet blir tilgjengelig på en annen platform, og er garantert å være veldig gode)
Skrevet

Pragmata koster 649,- og har ikke hatt problemer med å selge nok kopier. Sett ned prisen så ordner det seg nok.

Jeg har kjøpt både returnal og saros på release (riktig nok fysisk med rabatt), men følte hvertfall at Returnal ikke helt reflekterte 8-900 kr prislappen. Bra action og pen grafikk, ja, men det er jo designet rundt at du skal grinde gjennom de samme områdene gang på gang til du omsider klarer siste boss. Føler det skulle vært flere baner å utforske og generelt litt mer innhold for å rettferdiggjøre prisen. Holder fortsatt på med saros, så vet ikke hvor stort det er. Regner med at det er litt større scope enn returnal, men vi får se.

Skrevet

Flere plattformer = større inntjening.

Lavere pris = flere kopier solgt.

Dette er noe verken Sony eller menn i dress skjønner.

Lastet ned repack av Returnal, eneste grunnen var benchmark delen. Aldri startet spillet. Samme med Cyberpunk 2077.

Skrevet
Returnal var for vanskelig selv for en garva Dark Souls-veteran. Jeg har lyst til å spille Saros, men kom aldri forbi første bossen i Returnal fordi runbacken til bossen var så s*tans seig. Og når Saros nå koster 900 spenn + at det ikke kommer på pc, så har det foreløpig fått meg til å sitte på gjerdet.
  • Liker 1
Skrevet
Baljepiraten skrev (32 minutter siden):

Returnal var for vanskelig selv for en garva Dark Souls-veteran. Jeg har lyst til å spille Saros, men kom aldri forbi første bossen i Returnal fordi runbacken til bossen var så s*tans seig. Og når Saros nå koster 900 spenn + at det ikke kommer på pc, så har det foreløpig fått meg til å sitte på gjerdet.

Saros  har vanskelighetsgrad... Bare å få hjem

Skrevet
Baljepiraten skrev (44 minutter siden):

Synes det høres litt merkelig ut.

Fra start til bossen tok under 1 minutt, med suboptimal generering av kartet.

Bossen var død på 2 min og 30 sekunder med starter pistolen.

Om man ikke rushet bossen så ville man ha en 4-5 oppgraderinger samt langt bedre våpen når man kom frem til ham.

Det er tross alt et roguelite spill hvor man blir sterkere for hver gang man dør.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Kan jo ikke helt si med sikkerhet hva som er grunnen til dårlig salg, men kan hvertfall si at jeg ikke viste om dette spillet før jeg så gamer postet anmeldelsen sin av det, og fant så ut at det var en slags etterfølger av Returnal. Så kanskje mulig de har feilet med å tilstrekkelig reklamere for dette spillet? Eller så er det bare jeg som har blitt gammel og ikke følger med like mye lenger som jeg en gang gjorde. 

Skrevet
Evil-Duck skrev (13 minutter siden):

Kan jo ikke helt si med sikkerhet hva som er grunnen til dårlig salg, men kan hvertfall si at jeg ikke viste om dette spillet før jeg så gamer postet anmeldelsen sin av det, og fant så ut at det var en slags etterfølger av Returnal. Så kanskje mulig de har feilet med å tilstrekkelig reklamere for dette spillet? Eller så er det bare jeg som har blitt gammel og ikke følger med like mye lenger som jeg en gang gjorde. 

Sony har vært ekstremt dårlige med reklame for spillene sine i det siste.

Har hørt flere som trodde dette var et horror spill, eller folk som ikke hadde hørt det hadde noe med returnal å gjøre.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Iki skrev:
Baljepiraten skrev (44 minutter siden):

Synes det høres litt merkelig ut.

Fra start til bossen tok under 1 minutt, med suboptimal generering av kartet.

Bossen var død på 2 min og 30 sekunder med starter pistolen.

Om man ikke rushet bossen så ville man ha en 4-5 oppgraderinger samt langt bedre våpen når man kom frem til ham.

Det er tross alt et roguelite spill hvor man blir sterkere for hver gang man dør.

Mulig det. Men luften gikk litt ut av ballongen min hver gang det ble generert et nytt kart. Kunne ikke gå på muskelminne til bossen for å gjøre et nytt forsøk, noe jeg er vant med fra soulsspillene. Tror jeg hadde likt spillet bedre om det var samme kart hele tiden. Synd, for artworken og ikke minst musikken var veldig bra!
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...