Jobs Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Er dette greit eller bør de unngå en slik sum ? Jeg bryr meg ikke, men jeg måtte bare gjøre en finurlig vri,jeg betalte kr 777,00 med et god latter. Vet det er hotell med flere som vil unngå et slikt tall,og jeg tror det er enkelte kristene som vil reagere om de fikk en slik regning hver mnd. E post kr 69,00 Svindelforsikring kr 99,00 BRUK kr 498,00 Total kr 666,00 1
obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Folk flest tror ikke på slik tallmystikk. Det finnes noen kulturer der visse tall unnngås,men ikke i vesten. 6
Tussi Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) Jeg liker ikke det tallet, ville betalt 667 sikkert 😅 Jeg fikk det tallet da jeg trakk kølapp en gang. Nektet å ta det så ham bak meg i køen tok det 😅😅 Endret 10. mai av Tussi 1
Populært innlegg Radon Måling Skrevet 10. mai Populært innlegg Skrevet 10. mai Er det ikke mer enn nok regler økonomer skal forholde seg til om de ikke skal ta hensyn til overtro også. 10 1
cuberen Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai "666" chi xi stigma Thayer Definition: 1) six hundred and sixty six, the meaning of which is the basis of much vain speculation Dette "seks hundre og seksti seks" fra Åpenbaringen er sannsyneligvis gematria. Å være redd det tallet i seg selv er nok veldig unødvendig.
Capitan Fracassa Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai cuberen skrev (6 minutter siden): Dette "seks hundre og seksti seks" fra Åpenbaringen er sannsyneligvis gematria. Ja, forfatteren av Åpenbaringen sier jo dette rett ut: "Her gjelder det å ha visdom. La den som har forstand, regne ut dyrets tall! For det er et menneskes tall, og tallet er 666.". Det er jo en ganske åpenbar tolkning at det viser til Keiser Nero ("Neron Caesar" blir 666), særlig siden en del latinske manuskript har 616, som stemmer med "Nero Caesar" uten som er den latinske varianten av navnet. 1
Cascada81 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Capitan Fracassa skrev (5 minutter siden): Ja, forfatteren av Åpenbaringen sier jo dette rett ut: "Her gjelder det å ha visdom. La den som har forstand, regne ut dyrets tall! For det er et menneskes tall, og tallet er 666.". Det er jo en ganske åpenbar tolkning at det viser til Keiser Nero ("Neron Caesar" blir 666), særlig siden en del latinske manuskript har 616, som stemmer med "Nero Caesar" uten som er den latinske varianten av navnet. Det er bare én forklaring: Telenor er villdyret omtalt i Åpenbaringen, og simkortene deres er dyrets merke. Jeg ville byttet telefonselskap pronto så jeg ikke lider samme skjebne som dyret. En bonus er jo at man da støtter kreftene i fri konkurranse. 2
Jobs Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai Cascada81 skrev (32 minutter siden): Det er bare én forklaring: Telenor er villdyret omtalt i Åpenbaringen, og simkortene deres er dyrets merke. Jeg ville byttet telefonselskap pronto så jeg ikke lider samme skjebne som dyret. En bonus er jo at man da støtter kreftene i fri konkurranse. Hehe,nei da må du lese mer grundig dyret står opp i fra havet,og har en teknologi total overlegen det vi har på jorden.
Capitan Fracassa Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jobs skrev (29 minutter siden): Hehe,nei da må du lese mer grundig dyret står opp i fra havet,og har en teknologi total overlegen det vi har på jorden. Har du drømt igjen nå da. 1
Simen1 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Herregud så mye rart folk bryr seg med. Som å kaste salt over skuldra, unngå å tråkke på kumlokk, ikke ha paraplyen åpen innendørs og et utall andre tvangstanke-ritualer. Oppsøk psykolog! 6
Delvis Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ser tallet 666 ofte. Spesielt når jeg handler aksjer på børsen, så dukker det opp støtt de tre 6-tallene etter hverandre. Det skjer så ofte, at jeg kan ikke nekte for å ha stusset over det flere ganger.
Snylter Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni On 5/10/2026 at 10:07 AM, Jobs said: E post kr 69,00 Det som er det glade vannvidd her er at noen betaler 69,- i mnd for en mailkonto.. 5 2
sedsberg Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni 25 minutes ago, Snylter said: Det som er det glade vannvidd her er at noen betaler 69,- i mnd for en mailkonto.. Nei. De betaler 99,- etter siste prisøkning.
RootShell Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) Snylter skrev (1 time siden): Det som er det glade vannvidd her er at noen betaler 69,- i mnd for en mailkonto.. Generelt så består Telenor sine kundar av dei som ikkje er prisbevisste og dei som er der fordi nokon andre betalar. sedsberg skrev (39 minutter siden): Nei. De betaler 99,- etter siste prisøkning. For å sette detta litt i perspektiv, nordhost.no selge webhotell 50GB med ubegrensa trafikk og epostkontoar. Domene (.no - 99(?)kr i året holde vi utenom pga. Telenor stordriftfordelar. Dei som betalar 99kr/mnd bruka sannsynlegvis svært lite lagringsplass. Kanskje vi kan seie 50 epostkontoar for 3750kr. Livet ut, vanskeleg å definere, men la oss sei 30år då. 3750/50/30/12 = 0,2kr/mnd... Eller, 10 kontoar i 10år: 3750/10/10/12 = 3,1kr/mnd. Og det er for dei av oss som er litt intressert i privatliv, ex. Google gir deg jo gratis epost men dei driv jo ikkje med veldedighet så dei bruka nok all informasjonen til å målrette reklame mot deg. Og plutseleg ein dag så er det blitt ei betalingstjeneste. Endret 8. juni av locked
Simen1 Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) Snylter skrev (1 time siden): Det som er det glade vannvidd her er at noen betaler 69,- i mnd for en mailkonto.. Det høres nå ikke helt galt ut. Jeg betaler 3,99 €/mnd for min - og jeg er ikke produktet som selges til et nettverk av svindlere og spioner. Endret 8. juni av Simen1 1
Snylter Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni 50 minutes ago, Simen1 said: Det høres nå ikke helt galt ut. Jeg betaler 3,99 €/mnd for min - og jeg er ikke produktet som selges til et nettverk av svindlere og spioner. Jeg har noen nettsider, noen mailkontoer, databaser osv hos en bedrift som hoster det hele for ca 900,- i året.. En haug av domener kommer i tillegg da.
Satan666 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni 666 er et enkelt tall, og dets betydning som "dyrets tegn" finnes ikke utenfor menneskehjernen. "Dyrets tegn" er altså et menneskelig fantasiprodukt som ikke relaterer til noe som helst utenfor menneskets fantasi. At du tillegger tallet denne betydningen er bare noe som skjer inne i deg og noen av dine artsfrender. Denne betydningen eksisterer ikke utenfor deres fantasi. 1
torbjornen Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Kva skal du med svindelforsikring? Epost kan ein få andre stader. Eg likar ikkje talet 666, fordi det er alt for dyrt!
Mr.Narvik Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Simen1 skrev (7 timer siden): Det høres nå ikke helt galt ut. Jeg betaler 3,99 €/mnd for min - og jeg er ikke produktet som selges til et nettverk av svindlere og spioner. Hvilken epostleverandør er det ? Tipper på mail.de men kan ta feil.😅
Simen1 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg bruker protonmail. Ingen reklame og profilering integrert i mailtjenesten, samt avlyttingssikkert når jeg sender til andre protonmail. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå