Spillredaksjonen Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Sony har enda ikke bestemt seg for dato eller pris på PlayStation 6 Ser an hvordan markedet for komponenter utvikler seg. Les hele saken på Gamer.no»
BadCat Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai For forbrukerne er det meningsløst med flere genetiske konsoller. Det er ingen som kommer til å huske noen konsoller i midten av denne tallrekka slik de husker de to første. Det eneste som betyr noe i dag er spillene. Maskinvaren og kvaliteten på gamepad er ikke noe å juble for. En verdig konsoll er noe man tar vare på resten av livet. 4 og 5 i denne serien er good riddance-produkter, så snart det kommer noen nytt. Det virker etter intensjonen og er god butikk. 1
Gengar_Geng Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Agurknytt. Sitat fra artikkel: minneprisen forventet å fortsatt være veldig høy gjennom regnskapsåret 2027, fordi komponentmangelen vil fortsette. Med andre ord, vi vil ikke se PS6 før 2028 tidligst. Pua Khein Seng, toppsjef i Phison rapporterte allerede i februar at det er en reell sjanse for at mangelen kan vare helt til 2030, og han er ikke den eneste som antyder dette. Samsung og SK Hynix rapporterte også i starten av året at de allerede har nådd produksjonskapasiteten sin for hele 2026 og 2027. Som vil vi si at det er en høyest reell sjanse for at PS6 fremdeles er minst 2-4 år unna. Endret 9. mai av Gengar_Geng
leifeinar Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Gengar_Geng skrev (1 time siden): Som vil vi si at det er en høyest reell sjanse for at PS6 fremdeles er minst 2-4 år unna. du tar nok feil her. Sony har booket plass hos TSMC for mange år siden og det er nok dyrere droppe den avtalen enn å betale litt for lagring og minne. Det som fort kan skje er at kommer mindre lagring og ram enn planlagt. vil tro de har planlagt 2 gb, kanskje vi bare ser 1gb. Playstation trenger virkelig å få oppgradert cpu fra zen2 og få litt raytracing på gpu. Vi blir nok å se en mindre konsoll som gjør frakt billigere og mindre krav til materiell generellt.
Feenyx Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai BadCat skrev: For forbrukerne er det meningsløst med flere genetiske konsoller. Det er ingen som kommer til å huske noen konsoller i midten av denne tallrekka slik de husker de to første. Det eneste som betyr noe i dag er spillene. Maskinvaren og kvaliteten på gamepad er ikke noe å juble for. En verdig konsoll er noe man tar vare på resten av livet. 4 og 5 i denne serien er good riddance-produkter, så snart det kommer noen nytt. Det virker etter intensjonen og er god butikk. Liten ironisk anekdote: Jeg er veldig begeistret for PS5-kontrolleren. Eier ikke PS5 for det er så få spill, men Dualsense har erstattet Xbox Elite som min favorittkontroller for bruk på PC :P Den hadde vel ikke eksistert hvis Sony aldri lagde en PS5, men jeg er ellers 100% enig med deg. Det er spillene som selger konsoller!
joandreas Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Syntes gamesir lager bedre kontrollere. https://gamesir.com/collections/g7-se-series/products/gamesir-g7-pro vær obs på at denne er kablet. https://gamesir.com/products/gamesir-tarantula-pro-for-xbox
Nioh Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Jeg driter i prisen, jeg kjøper uansett. Samme jeg har gjort med hver eneste konsoll fra Sony. Så mye glede det gir meg så er det "priceless" . Har til tider flere konsoller(ps5/pro) også, en i hvert stue hvis fks madammen vil se tv. Da er det praktisk med to slik at jeg slipper å bære konsollen fra et rom til et annet. Endret 10. mai av Nioh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå