Gjest 62e61...f29 Skrevet onsdag kl 16:00 Skrevet onsdag kl 16:00 Hei, har fått varsel om en utleggsforretning hvor beløpet er på 56000,-. Samtidig eier jeg en 11 år gammel bil som ble ligger til 70000+- på finn. Har allerede lønnstrekk pga andre saker hos namsmannen som har gått en stund. Er det noe fare for at de velger å tvangsselge bilen? Anonymous poster hash: 62e61...f29
Nimrad Skrevet onsdag kl 18:02 Skrevet onsdag kl 18:02 På et eller annet tidspunkt er det sjanse for det ja hvis du ikke betaler. Men her vil det gå litt tid.
Snylter Skrevet onsdag kl 18:09 Skrevet onsdag kl 18:09 Har du andre utleggsforretninger fra før? Her er beløpet såpass høyt at det fort er hele verdien av bilen, da vil neppe andre enn første kreditor i køen ha noe å hente på tvangssalg.
vortex Skrevet onsdag kl 18:14 Skrevet onsdag kl 18:14 Kan du ikke kan betale beløpet på 56000, så har jeg faktisk ville prøvd å solgt bilen av egen maskin. Bilen din blir solgt av namsmannen til langt under markedspris, så kommer gebyrer oppå der igjen. Sjansen er meget stor for at du fortsatt vil sitte igjen med gjeld etter at namsmannen har "solgt" bilen din med tvang Snakker av egen erfaring
jegerhan Skrevet onsdag kl 19:14 Skrevet onsdag kl 19:14 Snylter skrev (1 time siden): Har du andre utleggsforretninger fra før? Her er beløpet såpass høyt at det fort er hele verdien av bilen, da vil neppe andre enn første kreditor i køen ha noe å hente på tvangssalg. Har flere som allerede er behandlet, men dette var før bilen ble registrert på meg.
Simen1 Skrevet onsdag kl 21:22 Skrevet onsdag kl 21:22 Tips: NAV har gratis økonomisk rådgivning. Ta kontakt der og rydd opp i økonomien din før dette blir ennå mer alvorlig. Økonomiske problemer går ofte hardt inn på folk, så det bør du absolutt få orden i. Det er du som må løse problemene, men NAV bistår med råd om hvordan du kan gjøre det så det blir enklere for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå