Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 09:41 Skrevet onsdag kl 09:41 Microsoft gir opp Copilot på konsoll og mobil – Kutter funksjonalitet som ikke stemmer med retningen vår, sier Asha Sharma. Les hele saken på Gamer.no»
Mumitrollet1337 Skrevet onsdag kl 10:26 Skrevet onsdag kl 10:26 Ser ut som noen har våknet opp til den faktiske virkeligheten i Microsoft nå! Gode nyheter selv om jeg aldri ville tatt i noe Microsoft uansett (kuttet det makkverket for mange år siden) 1
PRCY Skrevet onsdag kl 13:11 Skrevet onsdag kl 13:11 Det ser ut til å ha gjort seg med ny sjef i Microsoft. Redusert Game Pass-pris og mindre AI-slop.
LarZen Skrevet onsdag kl 16:30 Skrevet onsdag kl 16:30 Tipper dem kommer til å fortsette å jobbe med dette i "bakgrunnen". Spill Hjelp vil nok også komme til PS6 og slik ting utvikler seg så er nok sjansen stor for at den blir drevet av AI og vil kunne tilby funksjoner Microsoft vil ha i Windows og Xbox PC også. Så det her tenker jeg er mer smoke and mirrors en noe annet.
Chaos_Niddhogg Skrevet onsdag kl 16:43 Skrevet onsdag kl 16:43 KI skal brukes til oppskalering og liknende, ikke noe annet.
LarZen Skrevet onsdag kl 16:49 Skrevet onsdag kl 16:49 Chaos_Niddhogg skrev (4 minutter siden): KI skal brukes til oppskalering og liknende, ikke noe annet. Hehe, det vet du ikke er tilfellet og AI kommer til å bli brukt bare mer og mer til forskjellige bruksområder.
Chaos_Niddhogg Skrevet torsdag kl 00:43 Skrevet torsdag kl 00:43 LarZen skrev: Chaos_Niddhogg skrev (4 minutter siden): KI skal brukes til oppskalering og liknende, ikke noe annet. Hehe, det vet du ikke er tilfellet og AI kommer til å bli brukt bare mer og mer til forskjellige bruksområder. Nå mente jeg til en gaming konsoll, ikke generel bruk av KI. Bruker selv KI en god del selv, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå