Spillredaksjonen Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Arrangerer egen Steam-festival for norske spill Har samlet 60 utviklere og over 150 spill. Les hele saken på Gamer.no» 1
Timberman80 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Venter i spenning 😎 Spesielt interessert i Crop, men mange andre titler virker svært lovende også... 😁😁😁 1
CrabHabit Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Kan ærlig si at jeg kun har hørt om Funcom, og ut ifra ett par Google søk på de andre spilla er det god grunn til 1
vortex Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai On 5/12/2026 at 5:58 PM, CrabHabit said: Kan ærlig si at jeg kun har hørt om Funcom, og ut ifra ett par Google søk på de andre spilla er det god grunn til Det var da en høyst negativ tone mot norsk spill industri. Det trenger ikke være et AAA spill for å være et bra spill, jeg hadde valgt mange andre norske spill foran noen av spillene som Funcom har pumpet ut siste årene. Hva har Funcom å stille opp med i disse dager uansett? Siste funcom spillet jeg koste meg med var Mutant: Year Zero - Road To Eden, det begynner å bli noen år siden
rabler Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai On 5/12/2026 at 5:58 PM, CrabHabit said: Kan ærlig si at jeg kun har hørt om Funcom, og ut ifra ett par Google søk på de andre spilla er det god grunn til Det er en ærlig sak å ikke være interessert i spill… 1
Espressivo Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Norsk spillindustri er så godt som ikke-eksistensiell, og blir holdt tilbake av kravene til Norsk Filminstitutt, som resulterer i snevre produkter med lite global appeal. Funcom er praktisk talt den eneste relevante
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå