Gå til innhold

1 av 4 Steam-brukere sitter fortsatt på foreldet operativsystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Microslop's trusler er for det meste sagt bare for å få skape "frykt" å få folk til å bytte. Vi her i europa har gratise opdateringer til oktober. Men det vet sikkert ikke dem fleste dem skremmer over til Win11.

Har og set video av en som jobber med å prøve å komme seg inn i systemer til bedrifter for å hjelpe med sikkerhet. Setter du opp netverket litt så er det etter hans ord, ganske vanskelig å i det hele tatt komme seg inn til maskina. Ikke sikker på om han greide det engang. Det var også en gammel versjon av Win 10

Dem fleste er vel i katagorien der vi bare har typiske jalla routere\modemer. Så en bedre router, sette opp netverket litt å kjøre nå extra programmer så er man sikkra bra virker det som.

Endret av turbo_fever
Skrevet
sedsberg skrev (5 minutter siden):

1 av 4 Steam-brukere vil heller bruke maskinytelsen på spillene enn på selve Windows.

Jeg tror minst halvparten av de "1 av 4" bare er late og ikke gidder.

Skrevet
Nimrad skrev (13 minutter siden):

Jeg tror minst halvparten av de "1 av 4" bare er late og ikke gidder.

Er også litt uklart hva som utgjør "en bruker".

Dersom jeg i løpet av et år ved en anledning logger meg inn på Steam på en gammel laptop (med Windows 10), er jeg da å anse som en "Windows 10-bruker"?

Vil tro mange av disse "brukerne" i så tilfelle er folk som gamer på en gammel laptop hver fjerde fullmåne.

Skrevet (endret)

Jeg har windows 10 på stasjonære spill-pc, og windows 11 på laptop. Windows 10 bare virker. Minimalt med fuss.

Windows 11 maskinen har oppdateringer og dritt som bruker all maskinkraften hver gang du skrur den på for å installere oppdateringer til programvare og AI dritt du ikke vil ha, 7 ganger om dagen, på det nivået at maskinen høres ut som en jetmotor første 10 minuttene du vil bruke den, med medfølgende obligatoriske tømming av batteri. Og da har vi ikke engang begynt å nevne all enshittifcation og daglige irritasjonsmomenter de har lagt inn, som høyreklikkmenyer med lagg.

Endret av likferd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...