Gå til innhold

Beste beviset på Jesus ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
trn100 skrev (7 minutter siden):

Vet ikke riktig hva jeg er jeg heller, men i alle fall IKKE kristen. Er nok derfor jeg blir så uglesett i flat jord foruemene også 😉

De fleste krisene tror da jorda er rund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobs skrev (Akkurat nå):

Har faktisk gjort en analyse av det ved å sjekke alle kontoer jeg diskuterer med på FB, og det er nok riktig at de ALLER FLESTE kristne har innsett at jorden er rundt.

Det er allikevel et faktum at de aller fleste som mener den er flat ikke bare er kristne men også Trump tilhengere på sin hals og det er nesten ingen IKKE kristne som tror den er flat! 😉 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Jobs skrev (12 minutter siden):

Legger gjerne til at veldig mange kristne mener at menneskeheten aldri har vært på månen. For meg er det en "no brainer" og sier mest om de villfarne troende og et snev av manglende intelligens.

Endret av trn100
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser fram til at de lander på Mars,har faktisk kjøpt meg en SpaceX aksje ,bestilte 5 og fikk bare 1. 

• Liker 1
Skrevet
Jobs skrev (1 minutt siden):

Jeg ser fram til at de lander på Mars,har faktisk kjøpt meg en SpaceX aksje ,bestilte 5 og fikk bare 1. 

Haha! Den var faktisk god! 🙂

Skrevet
trn100 skrev (1 time siden):

Vi kjenner til ca. 2,6 millioner arter på jorden i dag. Hvor stor tror du Arken måtte være for å få plass til alle? (Selv om mange av de var er små)

Vitenskapen har hittil beskrevet og navngitt ca. 2,16 millioner arter globalt, men forskere anslår at det egentlige tallet ligger et sted mellom 5 og 30 millioner arter.

Scientists estimate that insects make up to 90% of all species of animals on the planet and more than half of all living things.

I tillegg kan du ekskludere arter som lever i vann, hvor mange arter har vil du tenke fikk plass i arken?

Noah’s Ark could have floated with the weight of 70,000 animals inside, researchers calculate

Noah’s Ark could have floated even with two of every land animal in the world packed inside, scientists have calculated.

• Liker 2
Skrevet
PÃ¥inter skrev (3 minutter siden):

Vitenskapen har hittil beskrevet og navngitt ca. 2,16 millioner arter globalt, men forskere anslår at det egentlige tallet ligger et sted mellom 5 og 30 millioner arter.

Scientists estimate that insects make up to 90% of all species of animals on the planet and more than half of all living things.

I tillegg kan du ekskludere arter som lever i vann, hvor mange arter har vil du tenke fikk plass i arken?

Noah’s Ark could have floated with the weight of 70,000 animals inside, researchers calculate

Noah’s Ark could have floated even with two of every land animal in the world packed inside, scientists have calculated.

Som kristen trenger man vel ikke den slags fakta? 😮

• Liker 2
Skrevet
trn100 skrev (1 minutt siden):

Som kristen trenger man vel ikke den slags fakta? 😮

Som ateist er det vel meningsløst å diskutere om overnaturlige ting?😮

Skrevet
PÃ¥inter skrev (10 minutter siden):

Tok Noah med seg disse millionene av arter med insekter på båten sin..? 

• Liker 2
Skrevet
PÃ¥inter skrev (Akkurat nå):

Jaja, han tok dem med i tasken sin.

image.gif.84ba48c86d4fcc7bf1e8102947029e74.gif

Shit, godt gjort å ha veska full av alle muligens creepy crawlies. 

• Liker 2
Skrevet
PÃ¥inter skrev (25 minutter siden):

Som ateist er det vel meningsløst å diskutere om overnaturlige ting?😮

Vi kan godt diskutere overnaturlige ting, om vi begge er enige om at det er det det er? Hvis du tror på eventyr kan det bli vanskelig å overbevise en realist...

• Liker 2
Skrevet
trn100 skrev (8 minutter siden):

Vi kan godt diskutere overnaturlige ting, om vi begge er enige om at det er det det er? Hvis du tror på eventyr kan det bli vanskelig å overbevise en realist...

Hvis du skal diskutere en skaper er du nødvendigvis nødt til sette han over det vi kjenner som naturlig, eller?

Skrevet
PÃ¥inter skrev (6 minutter siden):

Hvis du skal diskutere en skaper er du nødvendigvis nødt til sette han over det vi kjenner som naturlig, eller?

Da blir det eventyr igjen og ikke noe som oppegående og intelligente mennesker tar på alvor, så en helt annen greie! 😉

En av YT's største tilhengere og forfektere av kristendom, Kent Hovin, finner du blant annet i lenken under. Man skal jo være rimelig åndsvak om man har noen tiltro til det han serverer? 😉

Skrevet
trn100 skrev (Akkurat nå):

Da blir det eventyr igjen og ikke noe som oppegående og intelligente mennesker tar på alvor, så en helt annen greie! 😉

Allikevel kaster du bort din tilmålte tid.😉

Skrevet
PÃ¥inter skrev (1 minutt siden):

Allikevel kaster du bort din tilmålte tid.😉

Man kan jo ikke gi opp håpet om at folk vil ta til vettet etter hvert? Alternativet er jo guds helvete? 😉

• Liker 1
Skrevet
trn100 skrev (2 minutter siden):

Man kan jo ikke gi opp håpet om at folk vil ta til vettet etter hvert? Alternativet er jo guds helvete? 😉

At du håper er jo da noe.😉

Skrevet
PÃ¥inter skrev (2 minutter siden):

At du håper er jo da noe.😉

Meldingene dine blir som vanlig mer og mer usaklige i takt med dine forsvinnende argumenter! 😉

• Innsiktsfullt 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...