PÃ¥inter Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Meldingene dine blir som vanlig mer og mer usaklige i takt med dine forsvinnende argumenter! 😉 Som man reder ligger man.😉 1
Capitan Fracassa Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Jobs skrev (2 timer siden): Han ble pisket,hånet og Korsfestet til døden,og før Han døde,sa Han,det er fullbragt Men det geniale er Han sto opp igjen Med andre ord så døde han ikke egentlig, og det var egentlig ikke noe offer, bare et par dårlige døgn, for deretter å bli lovprist i 2000 år. Sitat og åpnet veien inn til himmelen for de som tror. Som om gud ikke kunne åpnet den veien helt uten Jesus sitt liksom-offer. Det gir jo absolutt ingen mening at gud absolutt måtte ha et blodoffer for å slippe inn de som tilber han - selv om det jo passer godt med den blodtørstige guden vi ser i Bibelen. 5
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (På 15.6.2026 den 22.38): Som ateist er det vel meningsløst å diskutere om overnaturlige ting?😮 Nettopp, og du sa det selv, overnaturlige ting! Vi kan gjerne diskutere tusser og troll og spøkelser også, og jeg vil ha den samme holdningen. Jeg ser ikke hvordan det overnaturlige skal kunne bringe menneskeheten fremover? 2
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni trn100 skrev (1 time siden): Nettopp, og du sa det selv, overnaturlige ting! Vi kan gjerne diskutere tusser og troll og spøkelser også, og jeg vil ha den samme holdningen. Jeg ser ikke hvordan det overnaturlige skal kunne bringe menneskeheten fremover? Fredag i dag……🍻 👇🏼 PÃ¥inter skrev (På 15.6.2026 den 23.15): Hvis du skal diskutere en skaper er du nødvendigvis nødt til sette han over det vi kjenner som naturlig, eller?
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (1 minutt siden): Fredag i dag……🍻 👇🏼 Jepp, med en satan drikk som gjør meg fullstendig uskikket til å diskutere eventyr seriøst! 😉 Blir du aldri lei av å forsøke å fremstå som bedre enn alle andre? Jeg vet godt at det ligger i kristnes natur å føle seg opphøyet og du er intet unntak? 😉 1
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (8 minutter siden): Fredag i dag……🍻 👇🏼 Sånne holdninger er forøvrig den beste bekreftelsen på at Judas fortjener en ekstra stjerne! 😉 1
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni trn100 skrev (4 minutter siden): Jepp, med en satan drikk som gjør meg fullstendig uskikket til å diskutere eventyr seriøst! 😉 Har skjønt det for lengst😉 trn100 skrev (4 minutter siden): Blir du aldri lei «Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, overbærenhet, vennlighet, godhet, trofasthet,…» 1
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (Akkurat nå): Har skjønt det for lengst😉 «Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, overbærenhet, vennlighet, godhet, trofasthet,…» Det gleder jeg meg til å se fra din side! 😄 2
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Det gleder jeg meg til å se fra din side! 😄 Ta av deg ølbrillene først.😄
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (Akkurat nå): Ta av deg ølbrillene først.😄 Gå ut å ta livet av noen palestinske barn mens du venter! Jeg skal på en ugudelig pub, men vi snakkes igjen! 🙂 2
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) trn100 skrev (1 minutt siden): Gå ut å ta livet av noen palestinske barn mens du venter! Jeg skal på en ugudelig pub, men vi snakkes igjen! 🙂 Du har groteske tanker, det finnes hjelp.🙂(alkohol er dårlig medisin) Endret 19. juni av PÃ¥inter
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (Akkurat nå): Du har groteske tanker, det finnes hjelp.🙂 Å komme seg ut av den fantasien du lever i er første bud! 🙂
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Å komme seg ut av den fantasien du lever i er første bud! 🙂 Kan du hjelpe?🙂
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (Akkurat nå): Kan du hjelpe?🙂 Ikke deg er jeg redd, men jeg har hjulpet andre mennesker ut fra tilsvarende miljøer som er gode venner i dag! 🙂
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Ikke deg er jeg redd, men jeg har hjulpet andre mennesker ut fra tilsvarende miljøer som er gode venner i dag! 🙂 Ja, jeg må stole på at det ikke er fylleprat.🙂 1
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (2 minutter siden): Kan du hjelpe?🙂 Men vi kan vel ta en pause nå og så kan du sende meg mer sånt når jeg kommer tilbake? Er så leit å stå utenfor....
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Men vi kan vel ta en pause nå og så kan du sende meg mer sånt når jeg kommer tilbake? Er så leit å stå utenfor.... Hundene holdes utenfor….
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (Akkurat nå): Ja, jeg må stole på at det ikke er fylleprat.🙂 Det er i alle fall ikke løgn, for du har vel hørt det at fulle folk og barn alltid snakker sant? Religiøse derimot? Men "herregud" for en fjollete diskusjon du legger opp til? 😉
PÃ¥inter Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Det er i alle fall ikke løgn, for du har vel hørt det at fulle folk og barn alltid snakker sant? Religiøse derimot? Men "herregud" for en fjollete diskusjon du legger opp til? 😉 En høster det en sår.😉
trn100 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni PÃ¥inter skrev (1 minutt siden): En høster det en sår.😉 Det forklarer mye! 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå