Spillredaksjonen Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Subnautica 2 har satt «early access»-dato Les hele saken på Gamer.no»
simalarion Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai (endret) For min del ser dette ut som fullstendig skivebom i forhold til alt som faktisk var bra med nr 1 (det er ikke et u-vanlig fenomen er min erfaring), det virket som de først med sin DLC below Zero trodde dert var FPS på land "folk" ville ha, men for det første kommer dette i dusinet hver mnd for det andre så har vi også andre utgivere (også i dusinet) som lager FPS langt... langt bedre, det virker som de nå tror Subnautica ble spilt pga Action av det som blir vist som teaser å jeg tror de bommer igjen (grovt for min del), for meg forstod jeg ikke hvorfor "monstrene" ikke bare var en gimic fare i bakgrunnen for det Subnautica 1 gjorde best var at du selv fant ut hva som skjedde etter hvert som du fant lydfiler, du forsket i ditt tempo som gjorde at du kunne forenkle alle arbeidsoppgaver bygge mer å mer fancy hjelpemidler som blant annet fikk deg lenger å lenger ned, helt ned til den store hemmeligheten, det var dette som gjorde spillet genialt å det føltes som du laget din egen historie basert på dine egne valg, det som gjorde det bra kan rett å slett være at de ikke hadde budsjett til mer å ikke da forstått hva som gjorde det så populært.... Det å bli angrepet av "monster" for ofte var bare irriterende, jeg gadd ikke engang å oppgradere eller å lage et eneste våpen, eneste jeg laget vår å gi dem strøm sjokk etc som jeg raskest mulig kunne fortsette med dagen å gjøre det jeg likte spillet for... Som nevnt dette ser ut som total skivebom for min del Endret 1. mai av simalarion 1
WigNut Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Er faktisk enig med simalarion her... Er stygt redd for at dette blir nok en skuffelse som Below Zero... Below Zero var ikke annet enn ett spill hvor du primært fløy rundt på land og surret... Total skivebom om hva subnatica skal være... Nå ser det ut som action fps med fokus på "se du kan spille med venner!!!" sorry... men det som gjorde 1'n så bra var at du var alene, du hadde det store vide åpne dypet. Man hadde den "hva er der nede" følelsen. Subnatica 2 ser rett og slett ut som en action cave diver fps med venner... Elsket orginale subnautica og spiller det til dags dato. Below Zero ga jeg opp og er aldri fullført. Kommer ikke til å kjøpe dette spillet før jeg har sett masse med review's og jeg er trygg på at det er en verdig arvtager av den orginale.
Gunfreak Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Har ikke satt meg nok inn i 2eren, hadde tenkt å droppe EA saken som skulle komme i fjor sommer. Så kom alt drama. Og har hovedsakelig lagt Subnautica 2 vekk fra sinnet. Og venter på hva som faktisk blir resultatet her. Men Subnautica 1, er en av de største spill overraskelsene jeg noen gang har hatt. Den survival sjangeren var ikke noe for meg. Men det var gratis på epic store. 45 timer senere hadde jeg fullført en av de beste spillene jeg har spilt. Måten historien åpenbarer seg er mesterlig gjort. Uten at du merker det, er ting gjort slik at du drives dypere og du får med deg en flott historie gjennom noen få tekster og audio files.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå