Spillredaksjonen Skrevet 22. april Skrevet 22. april Game Pass blir billigere, men mister Call of Duty Les hele saken på Gamer.no»
avtrekkeren Skrevet 22. april Skrevet 22. april Enshittification der altså. Ikke at jeg personlig bryr meg om Call of Duty er med eller ikke, men det større problemet er: De har nå åpnet for at ikke alle spillene deres er med i GP fra dag èn, som har vært en greie siden launch. Det begynner med Call of Duty. Hvilke franchiser blir neste? TES? Fallout? Jeg tror vi om et år eller to får flere titler som ikke lengre er inkludert. Håper jeg tar feil.
Cappo Skrevet 22. april Skrevet 22. april (endret) avtrekkeren skrev (3 timer siden): Enshittification der altså. Ikke at jeg personlig bryr meg om Call of Duty er med eller ikke, men det større problemet er: De har nå åpnet for at ikke alle spillene deres er med i GP fra dag èn, som har vært en greie siden launch. Det begynner med Call of Duty. Hvilke franchiser blir neste? TES? Fallout? Jeg tror vi om et år eller to får flere titler som ikke lengre er inkludert. Håper jeg tar feil. Tja, Call of Duty er et multiplatform spill, så det har vel aldri gitt helt mening at det kom fra dag 1 på Game Pass. Slikt har jo tidligere vært myntet på Xbox/PC eksklusive titler. Men... Når de først skulle slanke Game Pass så kunne de jo begynt med Fortnite Crew som bare er tullete å ha der. Alt i alt regner jeg med at alle er fornøyde med å spare såpass mye bare for å miste COD. Faktisk sparer du så mye at du kan ha Game Pass Ultimate, kjøpe nytt COD hvert år og enda sitte igjen med mer penger enn idag. Og det er vel til syvende og sist en god ting? Endret 22. april av Cappo
Svindel Finn Skrevet 22. april Skrevet 22. april Var noen måneder der jeg lurte på om jeg hadde kjøpt feil konsoll denne generasjonen. Nå kan jeg puste lettet ut. Sammenlignet utvalget på gamepass i april med PS+. Måtte humre litt.
PheIix Skrevet 22. april Skrevet 22. april De gjorde det enkelt for flokken min å kutte ut abonnement, så der mistet de fire som betalte i måneden, 2 av de for ultimate, og 2 for pc. Nå som vi har klart oss en stund uten, så er det ikke noen som savner det. Vi kommer ikke tilbake med det første. Og jeg kjenner en del som også kutta ut når prisen gikk opp så drastisk. De burde skjønt at de skulle kokt frosken sakte...
MuffinMatt Skrevet 22. april Skrevet 22. april Det som blir litt spesielt er at Call of Duty spillene stort sett bare "lever" et år av gangen. Så da blir vel inkluderingen i Game pass et år etter slipp mer symbolsk enn noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå