Gå til innhold

Populær privatserver for World of Warcraft legger ned driften

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit at Twow går dukken, vært en fantastisk opplevelse.

Var sykt skeptisk til at Torta skulle få noe etter Nostalrius-scamminga, men Twow var utrolig bra. Lysår foran søpla til Blizzard.

Skrevet (endret)

Har ikke fått med meg dette før nå, men det så jo veldig kult ut. Håper Blizzard kommer med en Classic + variant som dette 😊

Endret av Ping7
  • Liker 1
Skrevet
LampeLars94 skrev:

Var sykt skeptisk til at Torta skulle få noe etter Nostalrius-scamminga, men Twow var utrolig bra. Lysår foran søpla til Blizzard.

Ikke enig, var veldig bra. Men jeg likte SoD bedre. Har spillt turtle wow lenge da siden SoD er dødt.
Skrevet
GnilreG skrev:
LampeLars94 skrev:

Ikke enig, var veldig bra. Men jeg likte SoD bedre. Har spillt turtle wow lenge da siden SoD er dødt.
SoD var dessverre 50% bots, som alt hos Blizzard 😞
Skrevet

Hvis det ikke dreide seg så mye om penger hadde de greid å ha et spill som var attraktivt uten å splitte spillerbasen i mange leire.

Det blir ikke bedre spill av å fjerne friksjon, bygge lag på lag med nye mekanismer og funksjoner for å dra kredittkortet for å få dingser ingame.

Er det ikke snakk om årlige utvidelser for retail?

Jeg har bare en negativ ting å si om Classic og det er at fasene er alt for korte. Folk har ikke 50+ timer i uka til å spille slik de hadde  i 2006.

Skrevet
LampeLars94 skrev (15 timer siden):
GnilreG skrev (15 timer siden):

La ikke jeg merke til, ingen av de jeg levlet med, gjorde instancer, raidet eller var i guild med var botter hvertfall :) (som jeg vet om da). Håper de kommer med noe alla dette igjen. 

Skrevet
GnilreG skrev:
LampeLars94 skrev (15 timer siden):
GnilreG skrev (15 timer siden):

La ikke jeg merke til, ingen av de jeg levlet med, gjorde instancer, raidet eller var i guild med var botter hvertfall :) (som jeg vet om da). Håper de kommer med noe alla dette igjen. 

Tok 30 sek fra jeg lagde en ny karakter nå til jeg ble sammalt i whispers om å kjøpe gull :'(
Skrevet
LampeLars94 skrev (På 22.4.2026 den 6.13):

Tok 30 sek fra jeg lagde en ny karakter nå til jeg ble sammalt i whispers om å kjøpe gull 😢

Det skjedde ikke en eneste gang med meg. Men jeg var sen inn i SoD, så kanskje det var grunnen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...