Gå til innhold

Hvilke reise hodetelefoner anbefales

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ønsker de beste innen støydemping:

Bose Quietcomort (grei lyd, god i Ultra-varianten. Svært komfortable. Så som så mikrofon)

Sony 1000mx (lyd for folk som er glad i bass. Ok komfort. Grei mikrofon på siste versjon) 

Apple AirPods Max (grei lyd. Forferdelig komfort. God mikrofon)

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg har 4 sett med Sony hodetelefoner av forskjellige generasjoner.

De er aldri feil.  De er komfortable etter min mening og har god lyd og mulighet for minijack.

Jeg har stort sett aldri brukt de utendørs da.

Xm4 og xm5 er de nyeste jeg har og jeg bruker dem regelmessig begge to.   Jeg syns kanskje xm4 er hakket mer komfortable.  Begge to er beryktet for å knekke, så ikke legg deg å sov med dem på.

Jeg kjøpte meg nylig et sett med airpod max.   De er ukomfortable å ha på, men byggekvaliteten er en helt annet.  De har best støydemping etter min mening (selv om nettet påstår xm5 skal være like bra eller bedre).   Jeg bruker disse utendørs og på trening, da de er mest robuste.   Ut av boksen vil jeg si at xm4 har best lydopplevelse, men EQ fikser på det.   (Airpod max har heller ikke noen IP rating, så ikke bruk i regn).

Prismessig så får du idiotisk mye mer for pengene for sony også, ihvertfall om du finner et godt salg.  Jeg fikk mine xm5 helt nye for 1599.

Skrevet
Fatninja skrev (53 minutter siden):

Jeg har 4 sett med Sony hodetelefoner av forskjellige generasjoner.

De er aldri feil.  De er komfortable etter min mening og har god lyd og mulighet for minijack.

Jeg har stort sett aldri brukt de utendørs da.

Xm4 og xm5 er de nyeste jeg har og jeg bruker dem regelmessig begge to.   Jeg syns kanskje xm4 er hakket mer komfortable.  Begge to er beryktet for å knekke, så ikke legg deg å sov med dem på.

Jeg kjøpte meg nylig et sett med airpod max.   De er ukomfortable å ha på, men byggekvaliteten er en helt annet.  De har best støydemping etter min mening (selv om nettet påstår xm5 skal være like bra eller bedre).   Jeg bruker disse utendørs og på trening, da de er mest robuste.   Ut av boksen vil jeg si at xm4 har best lydopplevelse, men EQ fikser på det.   (Airpod max har heller ikke noen IP rating, så ikke bruk i regn).

Prismessig så får du idiotisk mye mer for pengene for sony også, ihvertfall om du finner et godt salg.  Jeg fikk mine xm5 helt nye for 1599.

Koster nå 3790 kroner på Elkjøp 

Skrevet
2 minutes ago, Mykesider said:

Koster nå 3790 kroner på Elkjøp 

De kommer på veldig gode salg innimellom.   Jeg kjøpte mine xm5 på elkjøp.   De har to versjoner.  En med en hard oppbevaringsveske og en med soft cover.  Jeg kjøpte den med soft cover.   Utenom coveret så er det akkurat samme hodetelefoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...