Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er det noen som har erfaring med Auto bærum AS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett en bil bedrift ved navn auto bærum, sett en bil til 69.000 kr. Har lest flere negative anmeldelser.

Men jeg vet at alle bilbutikker har negative anmeldelser, det vil alltid være noen som er frustrerte.

Og at ikke alle har en god grunn, feks de som kjøper biler til 10.000-50.000 og klager etterpå.

Er det noen her som har erfaring med dette firmaet?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de anmeldelsene jeg har lest på Google er ekte, noe de virker å være, er dette nok et firma som strekker loven til sin fordel, hvor de utnytter det faktum at å vinne en sak for en forbruker er en lang og tung prosess som de fleste vil unngå.

Dette med å selge biler som "outlet" er dessverre en klassisk felle for en bilkjøper, og noe både NAF og Forbrukerrådet mener er ulovlig og må stoppes.

Gjør deg selv en tjeneste og kjøp bil fra noen som har bedre tilbakemeldinger.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Habla Møberg skrev (1 time siden):

Om de anmeldelsene jeg har lest på Google er ekte, noe de virker å være, er dette nok et firma som strekker loven til sin fordel, hvor de utnytter det faktum at å vinne en sak for en forbruker er en lang og tung prosess som de fleste vil unngå.

Dette med å selge biler som "outlet" er dessverre en klassisk felle for en bilkjøper, og noe både NAF og Forbrukerrådet mener er ulovlig og må stoppes.

Gjør deg selv en tjeneste og kjøp bil fra noen som har bedre tilbakemeldinger.

Støttes 100%! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...