Spillredaksjonen Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Den tidligere Overwatch-sjefen lager overlevelse i Det ville vesten Les hele saken på Gamer.no»
Aspiranten Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Hvorfor er det alltid små indie bedrifter som lager spennende spill om dagen? De store er liksom, eh...
zIUx Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Survival i gullrush-tiden, det kan du bare melde meg på med en gang. Med tanke på hvor mange fans Guns of Suarez og RDR-serien har, virker det ganske åpenbart at et skikkelig survival-spill i det universet hadde truffet bra. Litt mindre Hollywood, litt mer slit, kulde og kamp for å overleve i villmarka. Hilsen en DayZ-spiller.
TheKims Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Hadde vært gøy om vi fikk noe lignende som Outlaws of the Old West. Jeg og mine kompiser hadde noen artige timer med å raide andre sine baser. Synd at utviklingen av spillet bare plutselig ble lagt død, for det hadde virkelig potensiale.
Fleskelars Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Aspiranten skrev: Hvorfor er det alltid små indie bedrifter som lager spennende spill om dagen? De store er liksom, eh... Fordi indie-selskaper lager spill de brenner for . Ingen konsernledelse som ødelegger kreativiten dems . Ofte avhengige av å lage et spill som fenger for å overleve .
CrabHabit Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Aspiranten skrev: Hvorfor er det alltid små indie bedrifter som lager spennende spill om dagen? De store er liksom, eh... Synes du at cowboy Sea of Thieves er mer spennende enn Crimson Desert?
rebjorn Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Anbefaler sterkt hans nylige intervju på Lex Fridman's podcast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå