Gå til innhold

Komplett sender PS5 direkte i originalembalasjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man kjøper en PS5 konsoll til nesten ti lapper så bør det pakkes godt. At Komplett ikke forstår det eller er cheap på embalasjen er jo faen meg useriøst av Komplett. Papp eska til PS5 er tynn papp, så det skal ikke mye til for å penetrere den, og det er ikke my beskyttelse i den esken for PS5'en.  Så har man jo også tyver innad i posten, når ting koster ti lapper så kan fristelsen bli for stor. Har boykotta helt Komplett når det er kostbare produkter av en viss størrelse. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg er ikkje så oppteken av å behalde originalemballasjen, men det er ingen demping inni der. Konsollen er sikra med to pappformer i kvar ende, men om du slepp den ned så får konsollen seg ein støyt som kan føre til akutt feil eller byrjande feil som etter mange år med bruk og varme utvikler seg til ein større feil.

At konsollen blir sendt frå fabrikken på den måten er noko anna. Der blir dei sannsynlegvis stabla på paller og kjørt rundt med truck eller kraner.

Dårleg emballering er noko eg òg har lagt merke til dei siste åra. Ofte er det ei pappøskje som alt får plass i utan noko ekstra fyll eller demping. Då manglar du ikkje berre demping, men produktet får ein endå høgare deaksellerasjon ved eit fall sidan den flytter på seg inni der.

Ja, det er samlebåndelektronikk, men det er like fullt dyrt, ikkje laga for å bli kasta på og skal vare i mange år.

Endret av Zeph
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...