Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er høyde relevant for gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lav, og har alltid vært veldig usikker om høyden min. Jeg lurer på om det er noen gutter som kommer til å like meg når jeg er så lav. Bryr de seg om høyde? Er det turn off å være veldig lav? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
blossombloom skrev (22 minutter siden):

Jeg er veldig lav, og har alltid vært veldig usikker om høyden min. Jeg lurer på om det er noen gutter som kommer til å like meg når jeg er så lav. Bryr de seg om høyde? Er det turn off å være veldig lav? 

Jeg gir egentlig faen det er ikke noe som egentlig betyr noe verken den ene eller andre veien, men det er bare meg, personlig liker jeg lave kvinner sånn rent fysisk, timeglass formen blir veldig markant, noe jeg finner attraktivt. Jeg tror ikke dette er virkelig en greie med menn\gutter, hvertfall ikke i samme grad som det er med kvinner\jenter der det er enkelte som har krav til minimumshøyde.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Høyden på ei jente spiller ingen rolle!
Min kjære var jo bare jentungen da vi traff hverandre første gangen og til 17 mai nå har vi holdt sammen i 50 år! Men altså, hun har IKKE vokst mye i høyden, ei trivelig lita dame jeg har nå! 🥰 (JEG bytter ikke nei!)
Stå på du, dette er ingenting å tenke på en gang! Lykke til med den heldige utkårede! 😊

Endret av Woff
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Jeg er 188, og var sammen med og gift med ei på 155 i mange år. Uproblematisk. Hadde derimot kanskje hatt et problem hvis dama var mye høyere enn meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Høyde har ingen ting og si for kjærligheten mange høye menn som faller for at dama er enkel liten og lav...  Det gjør det også lett for mannen i senga og hjelpe dama med riktig vinkler når hun er lav og lett justere på når dem skal ha litt kos...  Så tror ikke damer trenger være redd for og være for lave... 

Gjest 9d42e...191
Skrevet
pilsner1985 skrev (3 minutter siden):

Høyde har ingen ting og si for kjærligheten mange høye menn som faller for at dama er enkel liten og lav...  Det gjør det også lett for mannen i senga og hjelpe dama med riktig vinkler når hun er lav og lett justere på når dem skal ha litt kos...  Så tror ikke damer trenger være redd for og være for lave... 

Hva om man er sånn 145cm? Forsatt noe menn liker?

Anonymous poster hash: 9d42e...191

Skrevet (endret)
Gjest 9d42e...191 skrev (38 minutter siden):

Anonymous poster hash: 9d42e...191

Hvis jeg ikke hadde vært gift og jeg hadde falt for dama hadde jeg ikke brydd meg om det når begge er gamle nok ... så lenge er plass til få ting inn så  kan bli flere(få barn sammen)

Da blir hun jo veldig lett justere i senga og da i rette sexstillinger .

Endret av pilsner1985
Skrevet
Gjest 9d42e...191 skrev (6 timer siden):

Hvorfor skulle en persons høyde og ingenting annet være noe å dømme en person på i utgangspunktet? Det er så mye annet som må vurderes, og høyde er ikke veldig viktig. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (19 minutter siden):

Hvorfor skulle en persons høyde og ingenting annet være noe å dømme en person på i utgangspunktet? Det er så mye annet som må vurderes, og høyde er ikke veldig viktig. 

Hvordan hjernen viker forhold til oppførsel osv er viktigere enn kroppen for min del ja høyde og vekt er ikke det første jeg går etter når velger kvinne.. Men faller jo naturlig lett for lave kvinner da som treffer ca hjertehøyden med øret på meg stående...  Det tror jeg egentlig mange menn liker når hodet hennes kan treffe brystet slik .

Endret av pilsner1985
Skrevet
24 minutes ago, skaftetryne32 said:

Det handler om helse og status. Bedre tilgang på mat i oppveksten gir ofte høyere barn, og høyde har historisk også hatt en viss betydning i konkurranse og konflikt.

Fra et rent naturperspektiv er reproduksjonsstrategien til menn og kvinner forskjellig. En mann kan i prinsippet få mange barn uten stor biologisk kostnad, mens en kvinne må gjennom en graviditet på rundt ni måneder og ofte en lang periode med omsorg etterpå. Derfor blir risikoen større for kvinner hvis de velger en partner med dårlige gener eller lav evne til å bidra.

Poenget er at menneskelig atferd i stor grad er formet av strategier som historisk har økt sjansen for overlevelse og reproduksjon. Vi er etterkommere av de menneskene hvis strategier faktisk fungerte i praksis.

Menn vil derfor være naturlig mye mindre kresne enn kvinner.

• Liker 1
Skrevet
Fatninja skrev (1 minutt siden):

Det handler om helse og status. Bedre tilgang på mat i oppveksten gir ofte høyere barn, og høyde har historisk også hatt en viss betydning i konkurranse og konflikt.

Er det virkelig noe du tenker på når du forelsker deg? Ja jeg er klar over at vi fra naturens side tiltrekkes av enkelte ting, f.eks brede hofter som jo er normalt blant lavere kvinner, men det er vel ikke noe du må tenke på før du da eventuelt lar deg selv forelske deg i en person? Eller driter du i følelser, og går utelukkende etter det du anser som en genetisk kompatibel kvinne? Hva man tiltrekkes av kan man jo ikke endre på, men om man går inn i en date med en tanke om at alle kvinner som er genetisk ikke bra nok på et eller annet vis så er jo det helt feil innfallsvinkel spør du meg. Det er ikke sånn at vi skal alle være så genetisk like som mulig heller, det er en svakhet ikke en styrke. 

Fatninja skrev (10 minutter siden):

Menn vil derfor være naturlig mye mindre kresne enn kvinner.

Diskusjonen dreier seg om kvinners høyde er relevant for menn, eller gutter som ts skriver da. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutes ago, skaftetryne32 said:

Er det virkelig noe du tenker på når du forelsker deg? Ja jeg er klar over at vi fra naturens side tiltrekkes av enkelte ting, f.eks brede hofter som jo er normalt blant lavere kvinner, men det er vel ikke noe du må tenke på før du da eventuelt lar deg selv forelske deg i en person? Eller driter du i følelser, og går utelukkende etter det du anser som en genetisk kompatibel kvinne? Hva man tiltrekkes av kan man jo ikke endre på, men om man går inn i en date med en tanke om at alle kvinner som er genetisk ikke bra nok på et eller annet vis så er jo det helt feil innfallsvinkel spør du meg. Det er ikke sånn at vi skal alle være så genetisk like som mulig heller, det er en svakhet ikke en styrke. 

Vi er mye mer drevet av instinkt enn vi liker å innrømme.  Meg selv inkludert.

9 minutes ago, skaftetryne32 said:

Diskusjonen dreier seg om kvinners høyde er relevant for menn, eller gutter som ts skriver da. 

Og svaret mitt er implisitt.  

Endret av Fatninja
  • Liker 1
Skrevet
Fatninja skrev (Akkurat nå):

Vi er mye mer drevet av instinkt enn vi liker å innrømme.  Meg selv inkludert.

Nja jeg er langt på vei en anti-teist jeg har ikke de problemer😉

Poenget mitt er at enten blir man tiltrukket av en person eller så gjør man ikke det, men jeg går ikke rundt og tenker at den og den kvinnen er ikke genetisk kompatibel for meg, det tror jeg det er få som gjør, det som jeg derimot tror skjer er at idioter lager sånne trender på SOME som f.eks menn må være minst 182,88 cm, hvor faen kommer det pisset fra? Det verste er at de samme idioter lar seg lure, og med det antageligvis bare lurer seg selv, idioter som de er. Så dette spørsmålet tror jeg ikke handler om genetikk, men mer om SOME sine idiotiske påvirkning, trender og langt på vei deres kontroll over hvordan folk faktisk tenker. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
blossombloom skrev (22 timer siden):

Hva er definisjonen på veldig lav langt under 145 er det snakk om da ?  145 er vakkert flott til være lav da treffer øret romantisk flott på en mann 183-185 høy på nedre del av brystet under hjertet 

Skrevet
8 minutes ago, skaftetryne32 said:

Nja jeg er langt på vei en anti-teist jeg har ikke de problemer😉

Poenget mitt er at enten blir man tiltrukket av en person eller så gjør man ikke det, men jeg går ikke rundt og tenker at den og den kvinnen er ikke genetisk kompatibel for meg, det tror jeg det er få som gjør, det som jeg derimot tror skjer er at idioter lager sånne trender på SOME som f.eks menn må være minst 182,88 cm, hvor faen kommer det pisset fra? Det verste er at de samme idioter lar seg lure, og med det antageligvis bare lurer seg selv, idioter som de er. Så dette spørsmålet tror jeg ikke handler om genetikk, men mer om SOME sine idiotiske påvirkning, trender og langt på vei deres kontroll over hvordan folk faktisk tenker. 

Fra naturens side trenger kvinner noen som kan ta var på dem og beskytte dem mens, menn trenger noen som kan bringe fram barn.  Alt annet er en bonus.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Fatninja skrev (3 minutter siden):

Fra naturens side trenger kvinner noen som kan ta var på dem og beskytte dem mens,

Ikke nå lenger. 

Sikkert noe av grunne til at enkelte kvinner kan tillate seg å være så atale som de er i forhold til stevnemøter og lignende. 

Endret av skaftetryne32
  • Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, skaftetryne32 said:

Ikke nå lenger. 

Sikkert noe av grunne til at enkelte kvinner kan tillate seg å være så atale som de er i forhold til stevnemøter og lignende. 

Det er riktig at på grunn av at vi har et velfungerende samfunn at slike valg ikke har så store konsekvenser for kvinner lenger, men millioner av år med evolusjon lar seg ikke viske ut på bare noen få generasjoner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...