Gunnart1 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Hadde en rørlegger som kom til oss på befaring da toalettet lakk, dette skulle gå raskt svarte han, han kom tilbake noen dager senere for å skifte innløpsventil og bunnventil. Fikk faktura fra han nå på 4 timers arbeid og beløp på 8340. Er ikke dette urimelig høyt for et slikt arbeid?
obygda Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Gunnart1 skrev (3 minutter siden): Hadde en rørlegger som kom til oss på befaring da toalettet lakk, dette skulle gå raskt svarte han, han kom tilbake noen dager senere for å skifte innløpsventil og bunnventil. Fikk faktura fra han nå på 4 timers arbeid og beløp på 8340. Er ikke dette urimelig høyt for et slikt arbeid? Hadde en elektriker læring som bare byttet en dimmer til LED. Nesten 8000 kr..prisen på dimmeren var vel 2000..Arbeidet gjort unna på en par timer maks.. Forundrer meg nesten at du slapp unna med 8000
^fmj Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Legg gjerne ut spesifisert faktura. Det fremstår noe høyt, men ikke urimelig. Om man regner 1500 kroner timen har du 6000 kroner bare der.
Jobs Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Gunnart1 skrev (9 minutter siden): Hadde en rørlegger som kom til oss på befaring da toalettet lakk, dette skulle gå raskt svarte han, han kom tilbake noen dager senere for å skifte innløpsventil og bunnventil. Fikk faktura fra han nå på 4 timers arbeid og beløp på 8340. Er ikke dette urimelig høyt for et slikt arbeid? Det kunne du enkelt ha byttet selv,du finner instruksjon på nettet og tuben,delene koster ikke mer en et par hundre kr. 2
Den åttende profet Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Du kunne kjøpt to nye toaletter til den prisen. Min rørlegger skulle ha 2600 kroner for en flottørventil som koster 350 i butikken, pluss arbeidstiden. Jeg byttet den selv i stedet etter en Youtube-video. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå