Gå til innhold

Faktura fra rørlegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en rørlegger som kom til oss på befaring da toalettet lakk, dette skulle gå raskt svarte han, han kom tilbake noen dager senere  for å skifte innløpsventil og bunnventil. Fikk faktura fra han nå på 4 timers arbeid og beløp på 8340. Er ikke dette urimelig høyt for et slikt arbeid? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gunnart1 skrev (3 minutter siden):

Hadde en rørlegger som kom til oss på befaring da toalettet lakk, dette skulle gå raskt svarte han, han kom tilbake noen dager senere  for å skifte innløpsventil og bunnventil. Fikk faktura fra han nå på 4 timers arbeid og beløp på 8340. Er ikke dette urimelig høyt for et slikt arbeid? 

Hadde en elektriker læring som bare byttet en dimmer til LED.

Nesten 8000 kr..prisen på dimmeren var vel 2000..Arbeidet gjort unna på en par timer maks..

Forundrer meg nesten at du slapp unna med 8000

Skrevet

Legg gjerne ut spesifisert faktura. Det fremstår noe høyt, men ikke urimelig. Om man regner 1500 kroner timen har du 6000 kroner bare der.

Skrevet
Gunnart1 skrev (9 minutter siden):

Det kunne du enkelt ha byttet selv,du finner instruksjon på nettet og tuben,delene koster ikke mer en et par hundre kr.

• Liker 2
Skrevet

Du kunne kjøpt to nye toaletter til den prisen. Min rørlegger skulle ha 2600 kroner for en flottørventil som koster 350 i butikken, pluss arbeidstiden. Jeg byttet den selv i stedet etter en Youtube-video.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...