Subara Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars (endret) Hei, Jeg fikk på tekstmelding nettopp: Status oppdatering: Din konto er nå koblet til din brikke. Se oversikt: *lenke fjernet av moderator* AI: NordVPN er en digital passordbehandler (app for å lagre passord) og har ingenting med bompengeringen eller AutoPASS å gjøre, som jeg trodde først Jeg ser ikke at jeg har lastet ned en slik app. Men jeg lastet ned Signal for noen dager siden. Jeg vet ikke hvorfor de henvender seg til meg. Hvordan fjerner jeg dem fra kontoen min? Endret 2. mars av Runar
mobile999 Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars (endret) Det er en scam du kan ignorere forutsatt at du ikke tastet inn noe på nettsiden som ble linket. Endret 2. mars av mobile999
Subara Skrevet 2. mars Forfatter Skrevet 2. mars (endret) mobile999 skrev (1 time siden): Det er en scam du kan ignorere forutsatt at du ikke tastet inn noe på nettsiden som ble linket. OK. Takk skal du ha. Jeg trykket ikke på lenken i tekstmeldingen. Slo opp siden på Mac, bare for å se hva det var. Har ikke logget meg inn noe sted. (Har samme beløp på konto som tidligere i dag). Er det noe man melder til banken, for at banken skal vite hvor mye/hva slags scam det er? Endret 2. mars av Subara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå