Sindre Rudshaug Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Jeg klarer ikke komme i kontakt med idiotene som administrerer betalingsløsninger for YouTube. De skal ha meg til å oppdatere opplysninger på utløpt kort. De tror at 16-sifret kortnummer er det samme på det nye kortet, for det får jeg ikke lov å endre, de skal bare ha meg til å oppdatere dato og CCV. Jeg tror jeg klarte å flytte betaling over til kredittkortet mitt, men systemet fortsetter å insistere på at det er et gigantisk problem at det gamle kortet er utløpt, selv om jeg har gitt dem annen løsning. Brått stenger idiotene kontoen min, og jeg mister lagrede data. Jeg skulle gjerne kommunisert direkte med idiotene, men de sender meg bare til forum. Jeg betaler idiotene for tjenesten, men private skal angivelig måtte hjelpe meg når idiotene lager dårlige systemer. Her på Diskusjon.no har jeg ofte fått god hjelp av smarte folk. Idioter som ikke liker at jeg kaller idiotene på Youtube for idioter trenger ikke kommentere. Dont walk away mad, just - walk away!
Sindre Rudshaug Skrevet 2. mars Forfatter Skrevet 2. mars Mr. A skrev (20 timer siden): Søk etter Google payment center. Det gikk. Endte samme stedet, men rota rundt - flere alternativer - og vipps, så kunne jeg slette kortet. Takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå