BIGG Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Hei, sitter her med en ny Samsung A56 og knoter med Microsoft 365 og Excel. Klarer å installere appen for begge deler, men får ikke åpnet. Se bilder, uansett hva jeg trykker på skjer ingenting. M365 er kjøpt og betalt!
nebrewfoz Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Ta en omstart på telefonen og prøv igjen. (Om du ikke allerede har gjort det.)
BIGG Skrevet 25. februar Forfatter Skrevet 25. februar Ingen forskjell. Viser at jeg trykker, men ingen reaksjon...
toralfb Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars BIGG skrev (På 25.2.2026 den 16.04): Hei, sitter her med en ny Samsung A56 og knoter med Microsoft 365 og Excel. Klarer å installere appen for begge deler, men får ikke åpnet. Se bilder, uansett hva jeg trykker på skjer ingenting. M365 er kjøpt og betalt! Prøv via nettsiden copilot.microsoft.com eller office.com og test at konto faktisk fungerer.
BIGG Skrevet 3. mars Forfatter Skrevet 3. mars Konto er OK, alt fungerer på PC og min gamle telefon, Samsung A53.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå