Gå til innhold

Komplett, må betale for rask behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 hours ago, ^fmj said:

"Ekspresshåndtering på vårt lager (transportørens håndtering påvirkes ikke)."

Min brevpakke som ville blitt sendt på dagen tidligere, står enda som behandles, bestilte 01.02. 

Nettopp. Så om du ikke vil betale ekstra, er ikke konsekvensen bare at du går glipp av en fordel, men du får faktisk en dårligere behandling enn tidligere. Da går handleopplevelsen virkelig i riktig retning....  :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjetil Lura skrev (17 timer siden):

Logge inn for å vise Dere? 

Jeg skjønner ikke hvorfor du siterer meg på dette. Jeg har som sagt vært medlem der i mange år. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Pop skrev (7 timer siden):

Nettopp. Så om du ikke vil betale ekstra, er ikke konsekvensen bare at du går glipp av en fordel, men du får faktisk en dårligere behandling enn tidligere. Da går handleopplevelsen virkelig i riktig retning....  :( 

Syns det burde være innenfor å forvente at ens ordre blir sendt så raskt som mulig. Det er dessverre en tendens til at det dukker opp snikavgifter både her og der.

sedsberg skrev (7 timer siden):

Er jo ikke noe nytt. Er jo slik med nesten alt idag. Ikke medlem? Nei da blir maten dyrere!

Jeg har vært medlem lenge, er et stykke opp på den stigen de har.

Varen min ble for øvrig sendt i dag, tok tre dager. Ikke noe problem for meg i dette tilfellet, men i fremtiden kommer de til å miste kjøp fra meg.

Endret av ^fmj
Skrevet

Jeg har vært kunde av Komplett i nesten 30 år nå, men blir mer og mer lei av dem.

Prisene er høye, utvalget begrenset, og services på nedadgående. Kundeklubben er med unntak av Porterbuddy ganske ubrukelig, og for tredje år på rad har jegikke noe å benytte min 10% rabattkode på.

• Liker 1
Skrevet
3 minutes ago, BlackBabyJesus said:

Halvveis relevant spørsmål:

Er det nå kun Komplett som faktisk sender varer fra Norge? Alle andre store butikker har hovedlager i Danmark...?

Er vel bare Komplett og Multicom sist jeg sjekket, men Multicom er visst ganske treg med å sende ting. 

Skrevet (endret)
4 minutes ago, Mr. A said:

Er vel bare Komplett og Multicom sist jeg sjekket, men Multicom er visst ganske treg med å sende ting. 

Multicom bruker både "lokalt lager" som man får anta er i Norge, og noe annet med mye lenger leveringstid. 

Litt stusselig situasjon for forbrukeren i Norge. Må ofte beregne en uke eller mer for å få varer på plass. :( Sortimentet er smått på lokalt lager, og de tar inn få enheter av gangen. Usikre leveringstider ellers. 

Endret av BlackBabyJesus
Skrevet
Aetius skrev (På 5.2.2026 den 17.55):

Jeg har vært kunde av Komplett i nesten 30 år nå, men blir mer og mer lei av dem.

Med tanke på trådtittel:
Det er ikke veldig mye du som kunde kan gjøre for å endre det som skjer hos en leverandør, om det gjelder pris, hurtighet o.
Men det du kan og bør gjøre er enkelt og greit å finne det du trenger hos en konkurrent og gjennomfør handelen der.
Selvsagt må til og med Komplett reagere hvis de mister sine trofaste kunder!
(Jeg er en av de som nå ikke benytter Komplett lenger, de har blitt alt for dårlige på det som har med salg og kundebehandling!)

Skrevet

Okay prøvd dem jeg også + mange andre?

Beste jeg har til nå er komplett  ..

Men sender mail.

Var på 1997-2000 tallet du fikk hjelp på telefonen?

Da var telenor best, 24/7, Jepp du kunne ringe dem..

Var ISDN. 

Jeg fikk fiber i 2005...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...