Gå til innhold

Bensinstasjon pølser - kombinasjon av tilbehør (over eller under pølsen?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stjerne i boken til en annen bruker i dag som ledet meg til dette spørsmålet fra en som bruker mye tid i bil 🙂 En typisk overpriset pølse fra en bensinstasjon, er det foretrukket at ekstra tilbehør er over eller under pølsen? For meg er vinneren om tilbehøret er øverst, god gammeldags rekesalat og ekstra sauset er en vinner her 🙂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under studietiden jobbet jeg som slik pølseflipper og lunsjen sto ofte av dette da vi fikk kjøpe de billig og gratis tilbehør. For min del er det både og. Noe skal på toppen og noe skal under 😅

typisk er det potetsalat på bunn, sauser på topp og sprøløk på toppen der igjen. Sprøløk funker under også.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Salvesen. skrev (31 minutter siden):

typisk er det potetsalat på bunn, sauser på topp og sprøløk på toppen der igjen.

This is the way. 👍👌

(Nå om dagen, dersom jeg en sjelden gang kjøper pølse på bensinstasjon, så er det kun pølse i brød. Blir så mye søl med ekstra tilbehør, og helskjegg.)

Endret av Duriello
  • Liker 1
Skrevet

Ble så inspirert av "typisk er det potetsalat på bunn, sauser på topp og sprøløk på toppen der igjen." at det ble en sånn til lunsj. Dette blir en favoritt fremover. Mulig hjerte skriker men en smaklig vinner 🙂

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
2 minutes ago, Tussi said:

Rekesalat er godt på, eller løk. Ellers så er jeg ikke glad i  ketchup, kan heller ha kun sennep

Hvorfor ikke ketchup? Er jo matverdens potet, fungerer på alt? Har personlig sett noen bruke det på Pinnekjøtt 😞

Skrevet
Just now, Lena Revanscar said:

Hvorfor ikke ketchup? Er jo matverdens potet, fungerer på alt? Har personlig sett noen bruke det på Pinnekjøtt 😞

Er ikke potet matverdens potet??

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Lena Revanscar skrev (1 minutt siden):

Det er noe med den sursøt smaken jeg absolutt hater. Tomatsaus er godt,.Men ketchup og sursøt saus er ekkelt.... tror det er etikken jeg ikke liker 

• Liker 1
Skrevet
12 minutes ago, Atib Azzad said:

Er ikke potet matverdens potet??

Ser for meg en episode i Dr Who hvor poteter tar over jorden. Generer nok elektrisitet, (en million milliard poteter), til at vi lever i Matrix. Så vær grei med poteten. Dessuten smaker en bakt potet ganske innenfor 🙂 

Skrevet
Lena Revanscar skrev (39 minutter siden):

Ble så inspirert av "typisk er det potetsalat på bunn, sauser på topp og sprøløk på toppen der igjen." at det ble en sånn til lunsj. Dette blir en favoritt fremover. Mulig hjerte skriker men en smaklig vinner 🙂

Godt pølse flipper kompetansen min kom til god bruk for noe🤣

fra spøk til alvor, det var en fin jobb og erfaring! 

• Liker 1
Skrevet
Lena Revanscar skrev (29 minutter siden):

Ikke alle som er enig i det der🤣 han her YouTuberen eller hva han er har fått erfart dette flere ganger🤣🤣

IMG_3196.jpeg

Skrevet
1 minute ago, Salvesen. said:

Ikke alle som er enig i det der🤣 han her YouTuberen eller hva han er har fått erfart dette flere ganger🤣🤣

IMG_3196.jpeg

Full heksebrenning på bål i åpent torg for enkelte det der 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...