Gå til innhold

Her er Sophie Turner som nye Lara Croft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør ikke en hovedkarakter helst være transperson eller mørk i huda i 2026? Det kan likevel vise seg å bli god underholdning, selv om inkluderinga ikke er på topp.

Skrevet
15 minutes ago, BadCat said:

Bør ikke en hovedkarakter helst være transperson eller mørk i huda i 2026? Det kan likevel vise seg å bli god underholdning, selv om inkluderinga ikke er på topp.

Hun er ikke like tung i frempartiet som originalen så syting blir det nok uansett skal du se.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
BadCat skrev (1 time siden):

Spørs om ikkje nokon har konkludert med at det er ønskeleg å tene pengar på serien. 

Sjølv om det ikkje er heilt politisk korrekt så er det dessverre slik at alle jar underliggande fordommar, jamfør artikkelen om forsking på kva slags Barbie dukker barn ville leike mest med. Det skuldast heilt sikkert 100 år med dårleg representasjon i media, men det er desverre eit faktum at det er fleire som finner gjenkjennelege verdiar hos kvite og attraktive mennesker, som vel igjen også er mykje av grunnen til at Sophie Turner i det heile tatt er skodespelar. Hadde nok ikkje vært like lett å kome dit ho er i dag om ho ikkje var pen. Det hjelp ikkje å berre være god skodespelar om du ikkje får jobbane på grunn av utsjånaden. 

Uansett, at ho ser ut som Laura Croft når ho kler seg ut som karakteren er ikkje veldig rart, det er mange som kan cosplaye ovetbrvisande. Eg er heilt sikker på at i 95% av scenene så kjem ho til å være kledd annaleis. Det som eg synes er forfriskande med denne tolkinga er at serieskaparane går tilbake til røttene og velger ein britisk og relativt ung skodespelar. 

Sjølv om den fyrste Tomb Raider filmen var bra for sin tid, så var det også større forskjell mellom spel karakteren og Angelina Jolie, enn det er mellom Sophie Turner og rollekarakteren frå spela, både nårndet gjeld nasjonalitet, alder og hårfarge.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
BadCat skrev:

Hva mener du?
  • Liker 1
Gjest Slettet-14hq8Y
Skrevet
2 hours ago, Rustymagus said:
16 hours ago, BadCat said:

Hva mener du?

Han mener at han tenker på transpersoner 24/7, og bruker derfor enhver anledning til  å ta opp tema. 

Skrevet
BadCat skrev (16 timer siden):

Denne kommentaren virker å være et forsøk på rage bait. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Gjest Slettet-14hq8Y
Skrevet (endret)
16 hours ago, Runis said:

Hun er ikke like tung i frempartiet som originalen så syting blir det nok uansett skal du se.

Jeg synes hun (Sophie) ser perfekt ut. De store puppene var opprinnelig fordi PlayStation hadde begrensninger. 

Endret av Slettet-14hq8Y
Skrevet
Rustymagus skrev:
BadCat skrev:

Hva mener du?
Nettets incels finner nok noe å klage på skal du se. Svakere folk finner man ikke, nye woke gjengen.
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Som fan av de første spillene, så er dette for flatt. Skal man teknisk sett følge dagens standard, så er gjennomsnittlig størrelse (ifølge google sin AI) 36DD for Storbritannia.  Bare Norge har større, ifølge mange infocharts. 

Endret av Fnix
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke vært laget en eneste god tombola raider film, så jeg tenker at det ikke kan bli verre, faktisk går jeg imot strømmen og tror hun ble den beste så langt, men verste fall så blir det på linje med de andre dog tidslinjen alderen hennes er i er noe mer interessan. 🤘🏻

Skrevet (endret)
vampyrica skrev (29 minutter siden):

Har ikke vært laget en eneste god tombola raider film, så jeg tenker at det ikke kan bli verre, faktisk går jeg imot strømmen og tror hun ble den beste så langt, men verste fall så blir det på linje med de andre dog tidslinjen alderen hennes er i er noe mer interessan. 🤘🏻

Hva mener du? Angelina Jolie som Lara Croft var legendarisk. :)

Endret av Idrin
  • Liker 2
Skrevet
23 minutes ago, Idrin said:

Hva mener du? Angelina Jolie som Lara Croft var legendarisk. :)

Det kan man godt mene, men filmene var ikke allverden.
Det er kanskje ikke så mye å lage film av i Tomb Raider egentlig? Spillene med mest narrativ er vel også de dårligst likte?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...