Gå til innhold

Er du eksemplarisk nok i hverdagen?

Eksemplarisk  

9 stemmer

1. 1. Er du en eksemplarisk person?

• Ja, uten tvil. Ber noen meg å hoppe så spør jeg "Hvor høyt?"
      1
    • Nei, kunne vært bedre. Men jeg jobber med saken. Står på venteliste for utredning og behandling.
      4
    • Jeg fikk for dårlig oppdragelse av foreldrene mine. Er lost case. Barnevernet neste.
      3
    • Jeg mottar (tvangs)behandling gjennom Copium.
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En viktig menneskelig egenskap er å være eksemplarisk. Det er nesten en dyd og klarer man det så har man vunnet sitt ego. En eksemplarisk person er lik en person med høy moral som okkupanter liker.

Er du eksemplarisk eller sagt på en annen måte; er du eksemplarisk nok? Hva hindrer deg i å bli det? Har du råd og anbefalinger til andre om hvordan det kan bli så eksemplariske som mulig?

Husk å stemme da. Blir viktig data til bruk i arbeidet mot fremming av et bedre samfunn med eksemplariske (les: kastrerte) mennesker slik at okkupanter ikke får et dårlig inntykk av oss. Sammen er vi sterke måtte det eksemplariske vinne terreng.

Et eksempel på eksemplarisk oppførsel:

Ellers ta en prat med fastlegen din og spør om Copium kan være riktig medisin for deg. Antar at fastlegen din vil starte opp med den ASAP.

Copium---100-Servings-2_900x.png?v=17253

Vit at du ikke er alene. Foreningen for Anonyme Eksemplarikere tar vare på deg og hjelper deg med å komme i kontakt med hjelpeapparatet. Ring på hjelpelinjen 111222333 og snakk med erfarne eksemplarikere som kan veilede deg. Det føres ingen journal og alt er anonymt. Vi deler ingenting om deg med noen. Tjenesten er gratis og opprettet av **********.

Har du noen hsitorier å dele? Kanskje du vil fortelle andre om din vei til det å bli eksemplarisk? Benytt gjerne kommentarfeltet til andre.

Endret av Boing_80
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Duriello skrev (3 minutter siden):

Eksemplarisk? Moi? Hahahaha.

Jeg skal nok ikke kjøre bil i 'murica' med det første.

Dette var skuffende resultater. Tipper regjeringen vil øke tiltak som kan "oppmuntre" borgerne til å bli mer eksemplariske. NAV har jo sikkert noen metoder.

• Liker 1
Skrevet
Boing_80 skrev (2 minutter siden):

Dette var skuffende resultater. Tipper regjeringen vil øke tiltak som kan "oppmuntre" borgerne til å bli mer eksemplariske. NAV har jo sikkert noen metoder.

Hva slags tiltak? Tviler på at jeg blir noe mer eksemplarisk av den grunn. 😃

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Boing_80 said:

En viktig menneskelig egenskap er å være eksemplarisk. Det er nesten en dyd og klarer man det så har man vunnet sitt ego. En eksemplarisk person er lik en person med høy moral som okkupanter liker.

Er du eksemplarisk eller sagt på en annen måte; er du eksemplarisk nok? Hva hindrer deg i å bli det? Har du råd og anbefalinger til andre om hvordan det kan bli så eksemplariske som mulig?

Husk å stemme da. Blir viktig data til bruk i arbeidet mot fremming av et bedre samfunn med eksemplariske (les: kastrerte) mennesker slik at okkupanter ikke får et dårlig inntykk av oss. Sammen er vi sterke måtte det eksemplariske vinne terreng.

Et eksempel på eksemplarisk oppførsel

Jeg er et feilbarlig menneske. Trives med å ikke være eksemplarisk.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Litt teit at vi ikke kan endre på hva vi valgte på spørreundersøkelsen, når den kan endres for å legge til nye valg. 🙄 Hva om jeg plutselig blir 'Eksemplarisk'?

• Liker 2
Skrevet (endret)
Duriello skrev (2 minutter siden):

Litt teit at vi ikke kan endre på hva vi valgte på spørreundersøkelsen, når den kan endres for å legge til nye valg. 🙄 Hva om jeg plutselig blir 'Eksemplarisk'?

Vet du hva? Det var virkelig ikke eksemplarisk av meg. Jeg endrer undersøkelsen som den gode Eksemplariske personen jeg tross alt er. Takk for korreksjonen. Skal be fastlegen om å øke dose Copium fra 5 til 10 mg.

Endret av Boing_80
  • Liker 2
Skrevet
Boing_80 skrev (8 minutter siden):

Skuffende. Så langt viser resultatene at altfor mange tar for lett på ting og er ikke eksemplariske nok. Her må det settes i gang tiltak.

Kanskje opprette en kommisjon eller to som kan se nærmere på problemstillingen?

• Liker 1
Skrevet
Dachs33 skrev (Akkurat nå):

Kanskje opprette en kommisjon eller to som kan se nærmere på problemstillingen?

Godt innspill! Velkommen til foreningen for Anonyme Eksemplarikere.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (4 minutter siden):

Joda, har du ikke hørt om Copium?

Copium---100-Servings-2_900x.png?v=17253

Sjekk siste post i Snowdogs picture humour tråd, det er mitt Copium. ❤️

Endret av Duriello
  • Liker 1
Skrevet

Jeg røyker ikke, jeg banner ikke, jeg drikker ikke, jeg knuller ikke

Faen jeg glemte røyken på vinmonopolet!

Det siste er sant da, men det er fordi jeg er gift, ikke bli gift!

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 1/14/2026 at 12:54 PM, Boing_80 said:

Er det noe som vet om symptomene på eksemplarisme? Dekkes behandlingen av det offentlige? Helfo?

Symptomene er vel at man har en glorie over hodet og en hellig aura.

Symptomene kan ofte leges med en fuktig tur eller to på den lokale brune pubben.   Dette kan sponses av det offentlige dersom man får innvilget trygd :innocent:->:fun:->:devil:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...