Vokteren Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 Trump gikk til valg på «drain the swamp». Ikke overraskende at «landsforviste» Torbjørn Jagland har frekventert dette miljøet. Hvem er den neste som blir avslørt som del av Epsteins innerste krets ? https://www.vg.no/nyheter/i/0pjx76/jeffrey-epsteins-timeplan-planla-minst-aatte-moeter-med-thorbjoern-jagland 2
CarolKris1 Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 (endret) Vokteren skrev (På 23.12.2025 den 23.16): Trump gikk til valg på «drain the swamp». Ikke overraskende at «landsforviste» Torbjørn Jagland har frekventert dette miljøet. Hvem er den neste som blir avslørt som del av Epsteins innerste krets ? https://www.vg.no/nyheter/i/0pjx76/jeffrey-epsteins-timeplan-planla-minst-aatte-moeter-med-thorbjoern-jagland slope game Det er greit å skille mellom dokumenterte møter og faktiske anklager, ellers blir det fort spekulasjon. Har du sett om det finnes mer konkret informasjon om innholdet i disse møtene? Endret 30. desember 2025 av CarolKris1 1
^fmj Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Jaglands famøse eskapader fortsetter, hvordan har den mannen klart å få alle de vervene han har hatt? https://www.tv2.no/nyheter/jagland-benekter-at-han-var-pa-epstein-oya/18518378/ "Jagland selv avviser det i en tekstmelding til TV 2. – Dette må være en feil, skriver Jagland. – Mener du at dere ikke var på den turen? – Nei, aldri vært der. Når TV 2 konfrontrerer Jagland med at det i epostene er dokumentasjon på at han har sendt informasjon om familiens passnummer og fødselsdatoer – og fått tilsendt flybilletter, slutter Jagland å svare." 6
Villfaren Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Mette Marit er også koblet. Blei kjent med han i 2011, 3 år etter hans første dom for seksuell atferd mot mindreårige. Syke greie! Begynner å bli lei hele kongefamilien. »Kronprinsessen har tidligere beklaget sin kontakt med Epstein og sagt at «hun aldri ville hatt noe med Epstein å gjøre» dersom hun var klar over hvor alvorlige hans kriminelle handlinger var» 2 1
Skurupu Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Bare jeg som håper Mette-Marit og Håkon er involvert slik at vi som vil avskaffe monarkiet får en sterkere sak? 6 3
Boing 4EVER Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Korriger meg om jeg tar blodig feil her, men hadde ikke Epstein kontakt med ganske mange personer? Eller var Mette Marit også på besøk på øya hans? 1
Skurupu Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Joda, det er sikkert ingenting, men det er lov å håpe. Hun var involvert i The Bill and Melinda Gates Foundation, så er nok det som er koblingen. 1 1
Neptun1 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Villfaren skrev (1 time siden): Mette Marit er også koblet. Blei kjent med han i 2011, 3 år etter hans første dom for seksuell atferd mot mindreårige. Syke greie! Begynner å bli lei hele kongefamilien. »Kronprinsessen har tidligere beklaget sin kontakt med Epstein og sagt at «hun aldri ville hatt noe med Epstein å gjøre» dersom hun var klar over hvor alvorlige hans kriminelle handlinger var» Så hva er hun siktet for? 1
Baranladion Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar ^fmj skrev (2 timer siden): Jaglands famøse eskapader fortsetter, hvordan har den mannen klart å få alle de vervene han har hatt? https://www.tv2.no/nyheter/jagland-benekter-at-han-var-pa-epstein-oya/18518378/ "Jagland selv avviser det i en tekstmelding til TV 2. – Dette må være en feil, skriver Jagland. – Mener du at dere ikke var på den turen? – Nei, aldri vært der. Når TV 2 konfrontrerer Jagland med at det i epostene er dokumentasjon på at han har sendt informasjon om familiens passnummer og fødselsdatoer – og fått tilsendt flybilletter, slutter Jagland å svare." Det her er ganske drøyt altså... Han har jo blitt dyttet fra skanse til skanse, det begynte med at han nærmest nektet å ha hatt noen form for kontakt? Hvis man leser artikkelen så hevdes det vel at han skulle ha vært der med familien. Den kan faktisk hende at han har hatt med familien dit på en uskyldig ferie, men det nettet med løgner fra starten av kan altså lede til at det man tror er noe helt annet. Kanskje like greit å bare være ærlig med en gang nå Jagland? Det kommer mer og mer info frem, og hvis du skal prøve å vri deg unna når alt kommer til alt, så kommer ingen til å tro deg på at dette var en familieferie, selvom det faktisk skulle være den ekte sannheten. 1
Baranladion Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Neptun1 skrev (7 minutter siden): Så hva er hun siktet for? Det her er jo en gedigen ulempe med denne saken da. Epstein har hatt enorme svin på skogen, men det har helt sikkert også vært massevis av interaksjon som er helt innenfor loven. Alle som er nevnt i disse filene vil jo havne i en situasjon hvor omverden vil mistenke dem. Mette Marit har jo også en ganske, vel, upraktisk "baggasje" fra før, så uansett om hun bare har ligget der på en solseng, eller hatt normale samtaler med Epstein, så vil folk tenke sitt. 2
Lenvar Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar ^fmj skrev (2 timer siden): – Mener du at dere ikke var på den turen? – Nei, aldri vært der. Når TV 2 konfrontrerer Jagland med at det i epostene er dokumentasjon på at han har sendt informasjon om familiens passnummer og fødselsdatoer – og fått tilsendt flybilletter, slutter Jagland å svare." Det kommer også frem at både flybilletter og hotellrom ble avbestilt, så at han aldri har vært der, kan være riktig. Hvis det var noe i de frigitte dokumentene som skulle tilsi at Jagland (eller Mette Marit og Håkon) på et vis var delaktige i Epstein sine kriminelle handlinger, tror jeg norsk media ville slått det ganske heftig opp. Epstein har hatt nær kontakt med ekstremt mange personer med høye stillinger fra hele verden, at noen nordmenn også har hatt kontakt med han, er ikke overraskende. At Jagland først benekter kontakt med Epstein forstår jeg godt, når vi ser løse rykter og anklager så fort det kommer frem at han hadde kontakt med han. Derimot er det kritikkverdig at han hadde kontakt med Epstein også etter første dom for seksuell adferd, men det kan ha vært så viktige anliggender at det havnet litt i skyggen. 3
Neptun1 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Baranladion skrev (8 minutter siden): Det her er jo en gedigen ulempe med denne saken da. Epstein har hatt enorme svin på skogen, men det har helt sikkert også vært massevis av interaksjon som er helt innenfor loven. Alle som er nevnt i disse filene vil jo havne i en situasjon hvor omverden vil mistenke dem. Vel, jeg gjør ikke det. Lar meg ikke styre av sensasjonslystne medier som oftest har en agenda. 1
Baranladion Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Nukleosid skrev (7 minutter siden): At Jagland først benekter kontakt med Epstein forstår jeg godt, når vi ser løse rykter og anklager så fort det kommer frem at han hadde kontakt med han. Det er en forståelig reaksjon, ja... Men når det gjelder saker med enorm medieoppmerksomhet, så er det veldig lite lurt å forsøke lyve. Ta Moxnes som et banalt eksempel. han hadde to valg, ente lyge og ta sjansen på at Norges mest overvåkede plass ikke hadde sett han, si sannheten, eller bare si ; dette kan jeg ikke kommentere på nåværende tidspunkt. Overfør det samme til Jagland.. Denne saken blir et verdensfenomen, med enormt stor risiko for at mye info kommer ut. Hva velger du? Bestride og ljuge og håpe det ikke kommer ut? Fortelle sannheten dersom man ikke har noe å skjule, eller si; Dette kan jeg ikke kommentere på nåværende tidspunkt? Den verste tingen, som sikkert også er den mest naturlige er å juge, men da får man ta konsekvensene og... 2
Baranladion Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Neptun1 skrev (3 minutter siden): Vel, jeg gjør ikke det. Lar meg ikke styre av sensasjonslystne medier som oftest har en agenda. Det er faktisk beundringsverdig, flere burde vært som deg. ❤️
Boing 4EVER Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Det jeg får ut av dette: fordi Trump med flere ikke klarte å styres snoppene sine og var heller ikke så opptatt av alderen på jentene de feide over, er nå redde for at det skal komme frem slik at verden må settes i brann slik at fokuset går fra de over på helt andre ting, som for eks. Grønland, Iran, minoriteter osv? Er det ikke faen på tide å velge vekk disse monstrene? Endret 30. januar av Boing_80 3
Baranladion Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Boing_80 skrev (17 minutter siden): Det jeg får ut av dette: fordi Trump med flere ikke klarte å styres snoppene sine og heller ikke var så opptatt av alderen på jentene de feide over, er nå redde for at det skal komme frem slik at verden må settes i brann slik at fokuset går fra de over på helt andre ting, som for eks. Grønland, Iran, minoriteter osv? Er det ikke faen på tide å velge vekk disse monstrene? Det er nok ikke så enkelt, faktisk så er det nok enklere. Først: Hvis noen i det hele tatt, tror at noe sånt som dette kan gå over i en verden der alle er tilkoblet internett og alskens informasjonskanaler i rollen som president, så... nei, så dum er nok ikke engang Trump. Så... Det som er mer sannsynlig, er at Trump føler seg "untouchable", så han kan bare avfeie, nekte og kalle alt for fake news og komme unna med det. Når det gjelder Grønland, "gulf of America" og Iran, så tenker han nok at han er størst og mektigst og kan true med å gjøre, eller faktisk gjøre akkurat hva han vil, ingen tør si han i mot. Når det gjelder ulovlige innvandrere og toll, så handler det mer om handlekraft og triksing med tall. Jeg gjør x fordi det fikser y, se så flink jeg er. Han sa på sin tale at 99,9999% av innvandring var stoppet og gjerne ville vite hvem den ene som kom igjennom var... Det verste her er, at det faktisk er en god del amerikanere som svelger alt han kommer med... Endret 30. januar av Baranladion 1
Fatninja Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar 15 minutes ago, Boing_80 said: Det jeg får ut av dette: fordi Trump med flere ikke klarte å styres snoppene sine og var heller ikke så opptatt av alderen på jentene de feide over, er nå redde for at det skal komme frem slik at verden må settes i brann slik at fokuset går fra de over på helt andre ting, som for eks. Grønland, Iran, minoriteter osv? Er det ikke faen på tide å velge vekk disse monstrene? Jeg har nå flere MAGA facebook venner som mener at det var bra at han sykepleieren ble henrettet på åpen gate, fordi han visstnok hadde blitt oppsagt og var arbeidsledig på grunn av uanstendig oppførsel. Jeg finner ikke at dette stemmer, men la oss for argumentets skyld si at det stemmer. Hva fortjener da med en pedofil voldtektsmann som dekker over for andre pedofile? Dvs. Donald Trump? 1
Boing 4EVER Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar (endret) Baranladion skrev (4 minutter siden): Det er nok ikke så enkelt, faktisk så er det nok enklere. Først: Hvis noen i det hele tatt, tror at noe sånt som dette kan gå over i en verden der alle er tilkoblet internett og alskens informasjonskanaler i rollen som president, så... nei, så dum er nok ikke engang Trump. Så... Det som er mer sannsynlig, er at Trump føler seg "untouchable", så han kan bare avfeie, nekte og kalle alt for fake news og komme unna med det. Når det gjelder Grønland, "gulf of America" og Iran, så tenker han nok at han er størst og mektigst og kan prøve å gjøre, eller faktisk gjøre akkurat hva han vil, ingen tør si han i mot. Når det gjelder ulovlige innvandrere og toll, så handler det mer om handlekraft og triksing med tall. Jeg gjør x fordi det fikser y, se så flink jeg er. Han sa på sin tale at 99,9999% av innvandring var stoppet og gjerne ville vite hvem den ene som kom igjennom var... Det verste her er, at det faktisk er en god del amerikanere som svelger alt han kommer med... Huff! Jeg føler nå at du beskrev plottet til The Walking Dead episoden der Rick og gjengen blir fanget av Neegan. Damn! Den scenen der han ydmyker Rick og gjengen er bare noe av det sterkeste jeg har sett i den serien. Den overgår selv den episoden der Carol må ta livet av en ung jente som har blitt hel psykotisk og finner nytelse i å påføre små dyre smerte. Den overgår selv den episoden med kannibalene. Nå ble jeg bare deprimert. På tide å redde verden i Stellar Blade. Endret 30. januar av Boing_80
Boing 4EVER Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Fatninja skrev (2 minutter siden): Jeg har nå flere MAGA facebook venner som mener at det var bra at han sykepleieren ble henrettet på åpen gate, fordi han visstnok hadde blitt oppsagt og var arbeidsledig på grunn av uanstendig oppførsel. Jeg finner ikke at dette stemmer, men la oss for argumentets skyld si at det stemmer. Hva fortjener da med en pedofil voldtektsmann som dekker over for andre pedofile? Dvs. Donald Trump? Hvis jeg skriver det jeg mener så er jeg redd jeg blir fulgt opp av Kripos. Men de Facebook vennene dine, kommer de fortsatt til å være det? 1
Duriello Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Fatninja skrev (6 minutter siden): Jeg har nå flere MAGA facebook venner som mener at det var bra at han sykepleieren ble henrettet på åpen gate, fordi han visstnok hadde blitt oppsagt og var arbeidsledig på grunn av uanstendig oppførsel. Jeg finner ikke at dette stemmer, men la oss for argumentets skyld si at det stemmer. Hva fortjener da med en pedofil voldtektsmann som dekker over for andre pedofile? Dvs. Donald Trump? Jeg har screenshots av norske magafolk på face som sier at ice agentene skulle hatt 3-4 menn til, for å kvele Pretti med kroppsvekt fremfor å kaste bort kuler. Regner med at det er noen som følger med på disse svina. Kan jo ikke poste her pga personvern. LoL. 🙄 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå