Eriksendrul Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg kjøpte hodetelefoner for ikke så lenge siden, Steelsieres arctis nova pro. Da jeg skrudde på dataen i dag tidlig så hadde jeg ikke lyd i dem, Det er da mindre enn 8 timer siden jeg brukte de sist, Jeg koblet USB kabelen ut og inn, la merke til at basestasjonen/hodetelefonene dukket opp som "Unknown USB device" i Device manager. Basestasjonen som er tilkoblet hadde strøm og viste alt av info, men i Steelseries sitt program sto hodetelefonene som ikke tilkoblet. Etter mye kødding så fant jeg frem en annen USB kabel som jeg koblet til basestasjonen, da dukket hodetelefonene opp igjen og de fungerer. Så hva har skjedd etter at jeg skrudde av dataen i går kveld til i dag som gjør at medfølgende USB kabel slutter å fungere 100%? Kabelen gir som nevnt strøm osv til basestasjonen, så den ser jo ut til å fungere, men windows kjente den ikke igjen og steelseries GG appen fant ikke hodetelefonene, Jeg forstår ikke hva som har gått galt. Burde jeg reklamere på deler av et kjøp? Den USB kabelen jeg nå har i bruk har egentlig en annen jobb.
ilpostino Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg sitter ikke med fasiten, men tipper det har blitt et eller annet brudd i USB-kabelen til basestasjonen.
Eriksendrul Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden ilpostino skrev (2 timer siden): Jeg sitter ikke med fasiten, men tipper det har blitt et eller annet brudd i USB-kabelen til basestasjonen. Jeg har forståelse hvorfor ting blir ødelagt om det rører på seg, Men denne USB kabelen ble tilkoblet basestasjonen 28.11 og har fungert hver dag siden og den er heller ikke rørt eller beveget på seg siden, Nå er den plutselig defekt. Den får heller ikke tilstrekkelig kontakt til at hodetelefonene fungerer på Laptoen jeg prøvde den på. Rare greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå