Helsefagarbeider Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mange sier at dør sexlivet så dør forholdet. I dag så fins det så mange hjelpemidler for damene, er de da avhengig av pikk som står. Sykdommer, alder og sikkert andre årsaker kan føre til at mannen mister even til å få den opp. Ville dere damer å gått inn i ett forhold der mannen har sagt den funker ikke mer?? Gjelder ikje meg, jeg og kona har sex og for å få ekstra stiv så putter en inn en blå.
OMyre Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Mange overvurderer hvor viktig «full funksjon» faktisk er. Sexliv handler om langt mer enn en stiv kuk – intimitet, trygghet og kjemi betyr mye mer for de fleste voksne mennesker. Ja, noen damer ville sagt nei til et forhold der mannen ikke får den opp. Men mange ville ikke hatt noe problem med det, så lenge man er ærlig og finner andre måter å ha et godt sexliv på. Det finnes masse løsninger, hjelpemidler og alternativer i dag. Det er som regel dårlig kommunikasjon som ødelegger forhold, ikke potensen. At dere har funnet en løsning som funker er egentlig hele poenget. Endret 3 timer siden av OMyre 1 1 1
BadCat Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sex er forbeholdt fredager etter Dagsrevyen. Null stress.
knopflerbruce Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Nå er ikke jeg kvinne, men for å ta den andre veien: det har lite å si. Sex er dessert, ikke hovedrett. Det blir jo ellers litt rart å bytte ut en setting hvor man får nærhet og alle de andre, gode sidene ved et forhold og bytte det ut med en setting uten dette, men hvor en likevel må ta seg av de behovene selv.
leticia Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Nei, en må ikke ha sex i et forhold. Men det bidrar til å holde forholdet gående. Mulig det er en klisje, men frasen "sex er limet i forholdet" passer ganske bra. Som andre sier, så er det flere måter å ha sex på, så "den" trenger ikke å fungere 100 %. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå