Helsefagarbeider Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Mange sier at dør sexlivet så dør forholdet. I dag så fins det så mange hjelpemidler for damene, er de da avhengig av pikk som står. Sykdommer, alder og sikkert andre årsaker kan føre til at mannen mister even til å få den opp. Ville dere damer å gått inn i ett forhold der mannen har sagt den funker ikke mer?? Gjelder ikje meg, jeg og kona har sex og for å få ekstra stiv så putter en inn en blå.
OMyre Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Mange overvurderer hvor viktig «full funksjon» faktisk er. Sexliv handler om langt mer enn en stiv kuk – intimitet, trygghet og kjemi betyr mye mer for de fleste voksne mennesker. Ja, noen damer ville sagt nei til et forhold der mannen ikke får den opp. Men mange ville ikke hatt noe problem med det, så lenge man er ærlig og finner andre måter å ha et godt sexliv på. Det finnes masse løsninger, hjelpemidler og alternativer i dag. Det er som regel dårlig kommunikasjon som ødelegger forhold, ikke potensen. At dere har funnet en løsning som funker er egentlig hele poenget. Endret 18 timer siden av OMyre 2 1 1
BadCat Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sex er forbeholdt fredager etter Dagsrevyen. Null stress.
knopflerbruce Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Nå er ikke jeg kvinne, men for å ta den andre veien: det har lite å si. Sex er dessert, ikke hovedrett. Det blir jo ellers litt rart å bytte ut en setting hvor man får nærhet og alle de andre, gode sidene ved et forhold og bytte det ut med en setting uten dette, men hvor en likevel må ta seg av de behovene selv. 1
leticia Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Nei, en må ikke ha sex i et forhold. Men det bidrar til å holde forholdet gående. Mulig det er en klisje, men frasen "sex er limet i forholdet" passer ganske bra. Som andre sier, så er det flere måter å ha sex på, så "den" trenger ikke å fungere 100 %. 2 1
Helsefagarbeider Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden BadCat skrev (12 timer siden): Sex er forbeholdt fredager etter Dagsrevyen. Null stress. Tja..vi har ikke faste dager. Vi har hektiske jobber(natt) så det kan gå 1-2 uker uten.
iGlenn Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg er heller ikke kvinne, men alle forhold jeg har vært i har sex vært viktig for begge parter, også det forholdet jeg i nå. Uten sex blir man bare folk som bor sammen, for å sette det på spissen. Det sagt, så har folk forskjellig sexdrift, og det finnes jo damer som setter sex lavt i forhold til andre ting. Sex trenger ikke å være stiv pikk heller. Du kan jo fingre henne, slikke henne eller bruke leketøy. 1
Femtekolonne Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hadde jeg gått inn i ett forhold der kvinnen sier hun ikke kan ha sex? Nei, det hadde jeg nok stått over. Hadde jeg gått fra kona hvis hun nå, etter 25år samliv, hadde fått ett problem som utelukket sex? Nei, det hadde jeg måttet leve med. Men å gå inn i ett nytt forhold hvor den andre har ett problem vil nok være en stor utfordring.
RosaGnom Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Selvfølgelig er det mulig å ha forhold uten sex. Mange mennesker er aseksuelle. Hvis man ikke er så glad i sex selv, så er det bare å finne seg en likesinnede.
disk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 13 hours ago, knopflerbruce said: Nå er ikke jeg kvinne, men for å ta den andre veien: det har lite å si. Sex er dessert, ikke hovedrett. Det blir jo ellers litt rart å bytte ut en setting hvor man får nærhet og alle de andre, gode sidene ved et forhold og bytte det ut med en setting uten dette, men hvor en likevel må ta seg av de behovene selv. Nå er ikke eg knoplfer, men for å si det slik, sex har absolutt noe å si. Spenning og utløsning er en del av min syklus, og også min kones. Eg blir veldig motivert og oppmuntret av det, og sammenligningen med dessert høres ut som det er noe trivielt, en liten bonus bare.
Helsefagarbeider Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden RosaGnom skrev (2 timer siden): Selvfølgelig er det mulig å ha forhold uten sex. Mange mennesker er aseksuelle. Hvis man ikke er så glad i sex selv, så er det bare å finne seg en likesinnede. Blir ikke noe i forholdet borte uten sex?? Jeg har vært i 4-5 forhold fra 1 til 18 år, og en del treff. Var sammen med ei som sa vi er for gamle til å ha sex, da var jeg ca 50 og hun 47. Synes det ble feil, vi hadde sex en god del, følte det gjorde noe med meg når hun sa det
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) disk skrev (2 timer siden): Nå er ikke eg knoplfer, men for å si det slik, sex har absolutt noe å si. Spenning og utløsning er en del av min syklus, og også min kones. Eg blir veldig motivert og oppmuntret av det, og sammenligningen med dessert høres ut som det er noe trivielt, en liten bonus bare. Synes jeg så en mann som fleipet på TV en gang om at så lenge en mann får sex og mat, er han fornøyd... Han hadde ikke trivdes hos meg ihvertfall 😅 Noen som kjenner en kristen aseksuell mann som liker katter? Endret 2 timer siden av Tussi
RosaGnom Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden D Helsefagarbeider skrev (14 minutter siden): Blir ikke noe i forholdet borte uten sex?? Jeg har vært i 4-5 forhold fra 1 til 18 år, og en del treff. Var sammen med ei som sa vi er for gamle til å ha sex, da var jeg ca 50 og hun 47. Synes det ble feil, vi hadde sex en god del, følte det gjorde noe med meg når hun sa det Det må du jo spørre de som er aseksuelle om. Jeg tenker at de ikke mangler sex i forholdet eller noe annet. Siden de er aseksuelle. De har andre behov. Personlig kunne jeg aldri vært med ei kvinne som var aseksuell. Det handler bare om å finne noen som er kompatible med seg selv.
Vokteren Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (11 minutter siden): Synes jeg så en mann som fleipet på TV en gang om at så lenge en mann får sex og mat, er han fornøyd... Han hadde ikke trivdes hos meg ihvertfall 😅 Noen som kjenner en kristen aseksuell mann som liker katter? Kjenner ikke mange aseksuelle……
disk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 27 minutes ago, Tussi said: Synes jeg så en mann som fleipet på TV en gang om at så lenge en mann får sex og mat, er han fornøyd... Han hadde ikke trivdes hos meg ihvertfall 😅 Noen som kjenner en kristen aseksuell mann som liker katter? Eg vet ærlig talt ingenting om aseksuelle mennesker, annet enn at de finnes. Er du en av disse så må en bare søke litt annerledes partner? Aseksuell blir man også om man av helsemessige årsaker ikke klarer å få ereksjon? Men her er det jo også ekstremt mye hjelpemidler i form av piller og sprøyter. Snakker vi kun om lysten da egentlig? Fysisk funker det, men lysten er borte?
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden disk skrev (3 minutter siden): Eg vet ærlig talt ingenting om aseksuelle mennesker, annet enn at de finnes. Er du en av disse så må en bare søke litt annerledes partner? Aseksuell blir man også om man av helsemessige årsaker ikke klarer å få ereksjon? Men her er det jo også ekstremt mye hjelpemidler i form av piller og sprøyter. Snakker vi kun om lysten da egentlig? Fysisk funker det, men lysten er borte? Jeg er kvinne. Jeg har simpelthen ingen seksuelle behov. Hverken "med meg selv" eller andre.... tanken er motbydelig. Men jeg kunne godt ligge i armkroken til noen jeg var glad i og stolte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå