Gå til innhold

Hvor bør man reise hvis man hater livet og vil leve hedonistisk i to uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig mange i disse landa,som står i kø for å utnytte dumme fulle utlendinger. Er man i tillegg helt grønn,og ikke engang vært full før,så er jeg redd man raskt blir et offer for både det ene og andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ps5 skrev (4 minutter siden):

Joda, vann er også dødelig i tilstrekkelige mengder, men når man snakker om førstegangs-reisende vil jeg hevde at alkohol absolutt er blant de mest risikofylte.

Men det å påstå at «vann er også dødelig i tilstrekkelige mengder» føler jeg blir å vri en del på sannheten her. Vann ligger på denne lista 90 000 mg/kg kroppsvekt, noe som gjør en forskjell på litt over 135 ganger. For å si det slik her blir da forskjellen mellom demeton-S-metyl og koksalt mindre (100 ganger).

Skrevet
9 minutes ago, Abrus said:

Men det å påstå at «vann er også dødelig i tilstrekkelige mengder» føler jeg blir å vri en del på sannheten her. Vann ligger på denne lista 90 000 mg/kg kroppsvekt, noe som gjør en forskjell på litt over 135 ganger. For å si det slik her blir da forskjellen mellom demeton-S-metyl og koksalt mindre (100 ganger).

Jeg ville tro du med alle dine kjemiske referanser var kjent med vann/salt balanse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...