Letterboxd Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg hater livet. Aldri vært på ferie, drukket alkohol eller røyket. Har lyst å dra på ferie til et sted der kan bedøve megselv å glemme hvor mye jeg hater livet ved å drikke og røyke og svømme i basseng hver dag. Noen anbefalinger? Er villig til å bruke 50.000 tusen til 100.000 tusen. Vil helst at landene skal være trygge selv om jeg må balansere full igjennom gatene på natten (har aldri drukket alkohol, så vet ikke hvordan det er å være full) og helst ikke ha strenge straffer for å være full. Landet må også være trygt for LGBT folk, og jeg må kunne overleve med bare Engelsk. Noen tanker hvilke land jeg bør dra til?
Karltorbj Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden (endret) Letterboxd skrev (1 time siden): Jeg hater livet. Aldri vært på ferie, drukket alkohol eller røyket. Har lyst å dra på ferie til et sted der kan bedøve megselv å glemme hvor mye jeg hater livet ved å drikke og røyke og svømme i basseng hver dag. Noen anbefalinger? Er villig til å bruke 50.000 tusen til 100.000 tusen. Vil helst at landene skal være trygge selv om jeg må balansere full igjennom gatene på natten (har aldri drukket alkohol, så vet ikke hvordan det er å være full) og helst ikke ha strenge straffer for å være full. Landet må også være trygt for LGBT folk, og jeg må kunne overleve med bare Engelsk. Noen tanker hvilke land jeg bør dra til? Hvis du skal gaa paa fylla og har ingen erfaring med det, finnes det ikke noe trygt sted, for deg. Ikke for de som har erfaring med det heller, for den saks skyld. Alkohol og reising, passer daarlig sammen. LGBT folk, pleier aa trives i Nord Afrika. Endret 9 minutter siden av Karltorbj
robertaas Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Da jeg så overskriften trodde jeg at det var snakk om den resorten i Jamaica... nei jeg har ikke vært innom den. Hedonisme handler jo om å elske og nyte livet med mange sanseinntrykk og opplevelser,og ikke å hate livet og bedøve deg selv slik at du ikke får med deg noe. Og planen du har vil antagelig føre til at du føler deg syk og elendig mesteparten av tiden. Og uten "trening" med denslags aktiviteter vil helserisiko også være stor. Hvorfor reise for å kunne "oppleve" dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå