Spillredaksjonen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tre nye The Witcher-spill på seks år CD Projekt har planen klar. Les hele saken på Gamer.no»
Indifference Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 6-års ramme høres absolutt ikke ut som noen god ide :/. Synes de burde holde seg til en optimalisert god spillopplevelse med nr 4, og ikke forplikte seg til å pumpe ut oppfølgere i det hele tatt. Kort å godt fortsette slik de tidligere har gjort
Milarwen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Lærte de ingen ting fra CP2077? The witcher 3 the wild hunt tok fra hva jeg kan se, 3,5 år, som da ville vært 2 spill på 7 år. Jeg har ingen tro på at de klarer å innfri 3 spill på 6 år uten å lage masse krøll for seg selv. Har de gått helt av hengslene? De burde heller gjøre som team cherry, lag spill og fortell oss når spillene er klare. Endret 3 timer siden av Milarwen Hadde mer på hjertet.
Iki Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fra studioet som gav deg lanseringsversjonen av Witcher 3 og Cyberpunk 2077... Studioet som lovte, under Witcher 3 utviklingen, at dem aldri skulle ha noe crunch igjen... Har liten tro på at neste Witcher blir noe bedre ved lanseringen, og om dem deretter skal bruke mindre tid på å utvikle nye spill, sammenlignet med dlc pakken til Cyberpunk, så kan dette neppe gå bra.
Aspiranten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Burde de ikke undersøke om vi kommer til å kjøpe - og nyte, girlboss Witcher først? Dette kan slå ut begge veier. Jeg er spent.
Aspiranten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Indifference skrev: 6-års ramme høres absolutt ikke ut som noen god ide :/. Synes de burde holde seg til en optimalisert god spillopplevelse med nr 4, og ikke forplikte seg til å pumpe ut oppfølgere i det hele tatt. Kort å godt fortsette slik de tidligere har gjort Ding ding ding. Men jeg gjetter på at det vil være mer som to store DLC under egen tittel, men bygget på det 4. Spillets motor og assets. Da kan de rydde i bugs og mangler samtidig som story-teamet legger grunnlaget for neste utgivelse. Egentlig en god forretningsmodell nå som grafikken er så god og krevende å utvikle. Rockstar kunne godt ha laget RDR3 på RDR2 grunnlaget også. En dobling av antall hår på hesten er en minimal oppgradering, men ekstremt ressurskrevende. Man får mindre og mindre verdi for pengene til mer man presser utviklingen.
Mus Musculus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) CD Projekt RED brukte under et år på å lage og gi ut Hearts of Stone og Blood and Wine. Utvidelsespakker som tilsammen er av ganske massiv størrelse. Så lenge spillmotoren allerede er optimalisert og historien er skrevet så har jeg ikke vansker for å tro på planen deres med tre års mellom hver utgivelse. Endret 2 timer siden av Mus Musculus 1
Runis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 44 minutes ago, Aspiranten said: Burde de ikke undersøke om vi kommer til å kjøpe - og nyte, girlboss Witcher først? Dette kan slå ut begge veier. Jeg er spent. Flust av folk kommer til å kjøpe og kose seg med girlboss Witcher, og enkelte bitre menn kommer til å ligge på sofaen hjemme og kjefte anonymt på internett gå grunn av det. 2
Jaqoby Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Milarwen skrev: Lærte de ingen ting fra CP2077? The witcher 3 the wild hunt tok fra hva jeg kan se, 3,5 år, som da ville vært 2 spill på 7 år. Jeg har ingen tro på at de klarer å innfri 3 spill på 6 år uten å lage masse krøll for seg selv. Har de gått helt av hengslene? De burde heller gjøre som team cherry, lag spill og fortell oss når spillene er klare. det blir vel mer 2 spill på 6 år
Fleskelars Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Må aldri noensinne ever kjøpe et singelplayerspill før det har modnet et års tid - da blir spilleopplevelsen og prisen bedre . Dette kan bransjen takke seg selv for . Men nå har jeg faktisk investert en måned med Pc Gamepass premium til hele 300kr måneden . Skal teste ut Doom , Outer World 2 , AtomFall , Obscura og endel andre spill , så det er en grei deal .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå