robertaas Skrevet søndag kl 23:18 Skrevet søndag kl 23:18 (endret) Telletråd med fysiske objekter som tilbyr en funksjonalitet som idag er helt eller delvis erstattet av mobilen. Ett objekt per post. a) Tell b) Si hva objektet er c) Post et bilde av objektet for å visualisere "tapet" da mange objekter har blitt sjeldne å se. Lurer på hvor lang tråden kan bli uten gjentagelser eller avsporinger. 1) Bussruter ... før mobilen hadde mange en bunke av disse. Endret 56 minutter siden av robertaas Måtte gjøre formål klarere
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Skal ikke vi ta et bilde av noe? Dette er slik jeg forstod denne leken:
robertaas Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Man skal telle, legge ut et bilde og si hva det er. Og det skal altså være noe helt eller delvis erstattet av mobilen. Jeg skjønner ikke helt hva mobilen har erstattet i bildet du la ut. 5) Lommespeil / sminkespeil
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden robertaas skrev (25 minutter siden): Man skal telle, legge ut et bilde og si hva det er. Og det skal altså være noe helt eller delvis erstattet av mobilen. Jeg skjønner ikke helt hva mobilen har erstattet i bildet du la ut. 5) Lommespeil / sminkespeil Jeg tokk bilde på mobilen min. 📸
robertaas Skrevet 51 minutter siden Forfatter Skrevet 51 minutter siden TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg tokk bilde på mobilen min. 📸 OK, skjønner ar man alltid kan forklare bedre. Dette er ikke en tråd for alt man kan ta bilde av med mobilen. 6) Diktafon
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden robertaas skrev (1 minutt siden): OK, skjønner ar man alltid kan forklare bedre. Dette er ikke en tråd for alt man kan ta bilde av med mobilen. Det er sånn jeg forstod denne leken. 🤔😒
robertaas Skrevet 35 minutter siden Forfatter Skrevet 35 minutter siden (endret) Prøver gjøre det så klart som mulig: Hvorfor har ikke folk lengere en bunke bussruter? De er erstattet av mobilen Hvorfor bruker så få walkie talkie? De er erstattet av mobilen Hvorfor er det så få platebutikker? De er erstattet av mobilen Hvorfor har så få med seg lommespeil? De er erstattet av mobilen Hvorfor ser man ikke lengere diktafoner? De er erstattet av mobilen 7) Personsøker Endret 33 minutter siden av robertaas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå