Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 20:18 Skrevet søndag kl 20:18 Desse spela gler vi oss til i september Året er kanskje snart slutt, men moroa har knapt starta. Les hele saken på Gamer.no» 1
svenka Skrevet søndag kl 23:00 Skrevet søndag kl 23:00 Har vi gått tilbake i tid? 😅 (september) Anyway, jeg gleder meg noe helt vilt til MP4. Metroid Prime 1 er på min top 20 ever. 2
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 08:31 Skrevet i går, 08:31 Thief VR ser knall ut 😁 Marvel spillet kan gi noe nostalgi ja.
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 08:32 Skrevet i går, 08:32 svenka skrev: Har vi gått tilbake i tid? 😅 (september) Anyway, jeg gleder meg noe helt vilt til MP4. Metroid Prime 1 er på min top 20 ever. Vurderer å spille igjennom triologien før jeg starter opp MP4, men vet ikke om jeg har tid til det 🤣
Bananababb Skrevet i går, 14:05 Skrevet i går, 14:05 Har dere lov til å si når MP4 anmeldelse kan slippes?
svenka Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Bananababb skrev (23 timer siden): Har dere lov til å si når MP4 anmeldelse kan slippes? Av og til kan de ikke slippe anmeldelsen før lanserings dato’en.
Riboflavin' Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Skyblivion skulle komme i 2025, sa de. Ikke mange ukene igjen av året..
TST Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden On 12/1/2025 at 3:05 PM, Bananababb said: Har dere lov til å si når MP4 anmeldelse kan slippes? Der var den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå