Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 13:32 Skrevet søndag kl 13:32 Hollow Knight: Silksong-utviklerne styrer trolig unna The Game Awards Team Cherry tror på Expedition 33-seier. Les hele saken på Gamer.no»
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 20:19 Skrevet søndag kl 20:19 (endret) Om Bananza vinner tror jeg må holde meg unna sosiale medier en god stund 😂 Men er nok E33 som vinner ville jeg satse på Forresten, gæjmer dott no. Ikke tenkt på en "hva har du spilt denne uken" type søndagskos? Tror dere kunne få en god del clicks på det. Endret 6 timer siden av Chaos_Niddhogg typos
Walkyrje Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Chaos_Niddhogg skrev: Om Bananza vinner tror jeg må hilde meg unna sosiale medier en god stund 😂 Menber nok E33 som vinner ville jeg satse på. Forresten, gæjmer dott no. Ikke tenkt på en "hva har dubspilt denne uken" type søndagskos? Tror dere kunne få en god del clicks på det. Sukk. Og til gamer.no husk og fjerne denne kommentaren min den er helt off topic.
Chaos_Niddhogg Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 13 hours ago, Walkyrje said: On 11/30/2025 at 9:19 PM, Chaos_Niddhogg said: Om Bananza vinner tror jeg må hilde meg unna sosiale medier en god stund 😂 Menber nok E33 som vinner ville jeg satse på. Forresten, gæjmer dott no. Ikke tenkt på en "hva har dubspilt denne uken" type søndagskos? Tror dere kunne få en god del clicks på det. Sukk. Og til gamer.no husk og fjerne denne kommentaren min den er helt off topic. Om det hjelper humøret ditt så ordnet jeg opp i skrivefeilene mine.
Walkyrje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Chaos_Niddhogg skrev: 13 hours ago, Walkyrje said: On 11/30/2025 at 9:19 PM, Chaos_Niddhogg said: Om Bananza vinner tror jeg må hilde meg unna sosiale medier en god stund 😂 Menber nok E33 som vinner ville jeg satse på. Forresten, gæjmer dott no. Ikke tenkt på en "hva har dubspilt denne uken" type søndagskos? Tror dere kunne få en god del clicks på det. Sukk. Og til gamer.no husk og fjerne denne kommentaren min den er helt off topic. Om det hjelper humøret ditt så ordnet jeg opp i skrivefeilene mine. Neida. Det trenger du ikke :) Er i godt humør på jobb nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå