Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 14:20 Skrevet lørdag kl 14:20 Mener at The Game Awards bør ha en egen pris for «motion capture»-arbeid Kommer etter at Charlie Cox ga æren for sin Clair Obscur-nominasjon til «mocap»-skuespiller Maxence Cazorla. Les hele saken på Gamer.no» 1
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 19:29 Skrevet søndag kl 19:29 Noen andre her som spilte det på fransk? Synes det passer spillet mye bedre fordi det åpenbare, selv om det virker som de engelske stemmene er veldig gode av det lille jeg fikk med meg.
disk Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Holder på med spillet for første gang nå. 10t inni og fortsatt bare på act 1. Kampsystemet i spillet er genialt synes eg, aldri trodd eg kom til å like turn based, men dette var en hyggelig overraskelse. Selve storyen er så som så, veldig rar verden eg ikke forstår meg på.
Sjørøver Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Chaos_Niddhogg skrev (23 timer siden): Noen andre her som spilte det på fransk? Synes det passer spillet mye bedre fordi det åpenbare, selv om det virker som de engelske stemmene er veldig gode av det lille jeg fikk med meg. Kan du fransk? Om ikke gir det ikke mening.
Chaos_Niddhogg Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden 6 hours ago, Sjørøver said: Kan du fransk? Om ikke gir det ikke mening. Jeg kan lese engelsk.... Hadde undertekst på tross alt. (lærte faktisk en del nye franske ord. Mange franske filmer som er favoritter, som for eksempel City of the lost children, men off topic). Underlig spørsmål egentlig.. 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå