Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner og menn som ikke er påkoblet sosiale medier; det er helt ok :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, det er ok uansett hva andre enn måtte mene. Noen kvinner ser på slikt som røde flagg. Noen ser på slike mennesker som introverte. Psykologien bak alt dette er helt normal og sunn og uansett hva andre enn måtte mene, rett for den det gjelder.

In a culture obsessed with sharing, some people choose silence. This talk explores the psychology behind those who don’t post their photos—revealing their quiet strength, confidence, and emotional depth. It uncovers why mystery often creates stronger attraction than visibility, and how privacy becomes a form of power. A profound look at the connection between digital restraint, self-respect, and the courage to live authentically without the need for external validation or approval. Why We Watch This Video (60 words): We watch to understand why some people choose mystery over exposure. This conversation breaks the myth that visibility equals value. It reveals the inner calm and confidence behind staying unseen, showing how silence can be a language of power. For anyone questioning the constant need to post, this video brings clarity, strength, and perspective.

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
RookieNO skrev (8 minutter siden):

Hva er poenget ditt? Du slår inn vidåpne dører!

Har du lest teksten og sett videoen? Der har du svaret ditt. Og du trenger ikke å svare på alle innlegg.

Endret av Boing_80
Skrevet (endret)
RookieNO skrev (3 minutter siden):

Akkurat... Så mine 590 innlegg på 12 år fremstår som hyperaktivt i forhold til dine 3000 på 3 år? Den er god!

Og jeg registrerer at du fremdeles ikke har snakket om selve temaet annet enn barnslig oppgulp. Faktisk har jeg svart deg for mye mtp. det intetsigende bidraget ditt. Kos deg med videre monolog for jeg er ute av dette nå.

Endret av Boing_80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...