Spillredaksjonen Skrevet i går, 11:24 Skrevet i går, 11:24 Arc Raiders med fiffig løsning på spillere som jukser seg gjennom låste dører Les hele saken på Gamer.no»
KetMas Skrevet i går, 16:54 Skrevet i går, 16:54 Haha! Elsker at de gjør slike ting, blir jo ekstra stasj på oss som ikke "jukser". Digger Arc Raiders! GOTY håper jeg de får som bare det <3
Vikingfinger Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Spillet over alle spill. De som ikke har spilt det. Få det hjem. Spillet er hysterisk, skremmende, nervepirrende, overraskende og helt fabelaktig. PS! Ha på proximity chat, du vil få opplevelser du aldri vil glemme! Jeg har enda dårlig samvittighet etter at jeg skjøt en i ryggen mens han sto og prøvde å åpne en arc for å få loot. Why Why, im friendly and just here to get some loot.. Fuck you! man, fuck you.. sa han med trist barnestemme før jeg satte knyttteneven i trynet hans mens han lå på knærne. Jeg ble fysisk dårlig etterpå, skikkelig dårlig samvittighet... men jeg fikk bra loot fra liket hans da. .... FOR et spill! Endret 23 timer siden av Vikingfinger 1
UselessJonseth Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vikingfinger skrev: Spillet over alle spill. De som ikke har spilt det. Få det hjem. Spillet er hysterisk, skremmende, nervepirrende, overraskende og helt fabelaktig. PS! Ha på proximity chat, du vil få opplevelser du aldri vil glemme! Jeg har enda dårlig samvittighet etter at jeg skjøt en i ryggen mens han sto og prøvde å åpne en arc for å få loot. Why Why, im friendly and just here to get some loot.. Fuck you! man, fuck you.. sa han med trist barnestemme før jeg satte knyttteneven i trynet hans mens han lå på knærne. Jeg ble fysisk dårlig etterpå, skikkelig dårlig samvittighet... men jeg fikk bra loot fra liket hans da. .... FOR et spill! Skamme seg!😆 På over 50 timer har jeg kun drept 5 folk. Og ja, de skjøt først. Men seriøst, min game of the year, uten tvil💪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå